Spiseforstyrrelse BED

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Spiseforstyrrelse BED
Er der nogle der har eller har kendskab til BED og behandlingsmuligheder. Jeg tænker udover psykiater, medicinering m.m. Jeg tænker mest på hvordan jer med BED eller jer der har evt. haft det tæt inde på livet, håndterer hverdagen ? Hvad skal man arbejde med derhjemme og hvordan bære I jer ad ? Er der nogle der sidder med en erfaring de gerne vil dele, så kom endelig på banen. I øvrigt er alle velkommen.
9 år28. juni 2014 kl. 21:17
#2
Er der slet ikke nogle der har erfaring med at overspise ?
9 år26. juli 2014 kl. 12:30
#3
Re BED
Hej Slankeprincessen - Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, men måske får du ikke noget svar, fordi der er regler om, at man ikke debatterer spiseforstyrret adfærd på disse sider.

Se "læs regler i debatten" under boksen "svar", hvor du skriver dit indlæg.

"Indlæg med spiseforstyrret adfærd
Madital.dk er lavet til raske voksne. Spiseforstyrret adfærd kræver professionel og personlig hjælp, som ikke er til stede her i debatten - hverken iblandt folkene tilknyttet programmet eller dets medlemmer".
9 år2. august 2014 kl. 10:48
#4
Tak, fordi du som den eneste tog dig tid til at skrive noget

Det var ikke til mig selv, men til en kær veninde jeg gerne ville støtte. Og ikke fordi jeg ville have inspiration til at fremprovokerer en spiseforstyrrelse, eller dyrke det på nogen måde. Jeg havde troet der var nogle, der havde siddet i samme situation. Måske nogle der kunne give et venligt råd. Jeg skriver jo netop at det er den støtte udover medicin, behandling m.m. Det kan være guld værd at få støtte fra sit netværk når man er syg. Derfor forsøgte jeg at søge gode råd, for nogle der har været i samme situation, i stedet for bare at Google det og få en standart symptomliste. Men det var også bare lige for at svare dig, nu hvor du som den eneste har skrevet noget. Fordi jeg har nemlig fundet nogle ildsjæle, der også er pårørende til BED som kunne give en masse gode råd m.m. så jeg har fundet det jeg søgte.

Mvh. Mette
9 år19. august 2014 kl. 17:03
#5
Jeg ser desværre først indlægget nu - men se evt. også sofiebb164s indlæg under vægtvedligehold, der hedder "aldrig mere tvangsoverspisning". Hun er kommet ud af en lignende situation, ser det ud til - og vil gerne give råd og vejledning - jo flere jo bedre, tænker jeg. :)
9 år20. august 2014 kl. 08:29


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });