slankemakker søges

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
slankemakker søges
Hej
Jeg kunne tænke mig en slags makker til at dele inspiration, gode og dårlige stunder og en der er i samme situation. Jeg bor i Århus er 33 år gammel, kvinde og vil gerne tabe 15 kg.

Håber at høre fra nogen.
9 år6. juni 2014 kl. 20:55
#2
Det vil nok hjælpe, at skrive udgangspunkt (der er forskel på hvor man starter fra - hvilken målgruppe man lander i.. Ellers er der jo "vejetrådene"
9 år6. juni 2014 kl. 23:26
#3
Hej

Er du stadig på udkig efter en slanke makker? Jeg er også på udkig efter en som man kan dele gode og dårlige stunder med.
Jeg vil tabe mig 10kg, jeg vejer 80,5kg og vil ned på 70 eller under. Jeg har første mål som hedder 75kg. Jeg er kvinde 27år og bor i Århus.
9 år23. august 2014 kl. 09:31


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });