slanke/motions buddy

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
slanke/motions buddy
Jeg ville syntes det kunne være super hyggeligt at have en at snakke med om alt hvad man gør under en slankekur. Skal tabe mig 30 kg, det er lidt meget. Min mand er undervægtig og jeg har derfor ikke rigtig nogen at snakke med det om. Bor i Mørkøv ved nærheden af Holbæk. Bor du i nærheden kunne vi mødes en gang imellem og gå en tur, eller lave andre aktive ting. Jeg er 25 år, 176 høj og vejer 89 kg pt. Håber meget at finde en. Om ikke andet en at snakke med.
9 år28. maj 2014 kl. 20:18
#2
Hej tysde.
Jeg har selv tabt mig en del kg allerede, og jeg tænker at du nok hellere vil skrive sammen med en der er ca. samme sted i processens om du er.
Derudover kan jeg ikke undgå at studse over at du vil tabe dig 30kg.
59kg til en højde på 176 lyder meget lavt sat, og måske et mere realistisk mål vil hjælpe dig til et bevare et sundt kropsbillede og til at gennemføre vægttabet!

Held og lykke med din rejse, jeg håber du finder ligesindede at skrive med
9 år30. maj 2014 kl. 11:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });