Slankepartner

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Slankepartner
Jeg søger en slankepartner!
Jeg er en kvinde på 22 år, bosat i Kbh-
Jeg finder det svært at finde motivationen alene, og jeg har brug for en der kan støtte mig, og omvendt til et vægttab.
Jeg vil gerne sms'e, maile og evt chatte.
Hvis det har din interesse så svar på denne tråd!
10 år13. maj 2014 kl. 21:31
#2
Hej :)
Jeg er 21 og fra Nordjylland. Jeg vil gerne tabe mig omkring 8-9 kilo, og det jeg mangler allermest er også motivation, så hvis vi kunne støtte hinanden ville det være fantastisk :)
Mail vil nok fungere bedst for mig.
9 år23. maj 2014 kl. 17:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });