Slankemakker søges!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Slankemakker søges!
Hej :-) Jeg søger en makker til et vægttab - forestiller mig at vi måske via SMS eller mail kan bakke hinanden op, udveksle ideer og råd mm.. jeg er en pige på 19 år, som godt kunne tænke mig at tabe omkring 5 kg hurtigst muligt gennem sund kost og motion. Selvfølgelig med fokus på at det skal være holdbart. Er 162 cm og vejer 56-57 kg. Hvis du har lyst til at være med og vi har nogenlunde samme mål vil jeg meget gerne høre fra dig!
10 år9. april 2014 kl. 15:18
#2
Hej!
Jeg har næsten samme mål. :)
Jeg er 22 år gammel 164 høj og vejer 56 kilo. Jeg vil bare gerne smide 3 kilo inden sommer, men det er lidt svært at holde motivationen når man er alene om det.
Har du lyst til at skrives på mail? :)
10 år9. april 2014 kl. 18:58
#3
Jubii!
Fedt, du har lyst til at være med :-) du kan skrive til mig på mail: johannesiphone@icloud.com
10 år10. april 2014 kl. 10:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });