nogen der bruger Wii Fit?

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
nogen der bruger Wii Fit?
Hej alle samme,

jeg ville lige høre om der er nogen her der bruger Wii Fit i stedet for fitness centre og hvad jeres erfaringer er omkring det?

/Christina
10 år23. januar 2014 kl. 10:47
#2
Hej.
Ja jeg bruger wii fit, de dage hvor jeg ikke er nede at træne. Jeg synes at det er et godt alternativ. Og så giver det samvær med mine børn, når de ellers har lyst til at deltage. Men ellers er der også just dance hvor man får rørt kroppen. Jeg kan kun anbefale det.
10 år23. januar 2014 kl. 13:59
#3
Jeg bruger kinect til Xbox, som kan se hele kroppen og ikke kun armene, så når jeg får taget mig sammen er det godt :)
10 år6. februar 2014 kl. 19:36
#4
HVad kan man få til Xbox, vi har begge .. men har mest brugt Wii fit , og så the biggest loser og så har jeg et hav af zumba og andre sære ting til den også
10 år6. februar 2014 kl. 23:57
#5
Kinect er et kamera der registrerer hele din krop. Hertil kan du få alverdens spil. Både konkret træning, men også regulere spil
10 år7. februar 2014 kl. 08:33
#6
Hej,

Jeg har tabt 30+ kilo for nogle aar siden ved brug af Wii fit (og kost self.) Jeg er nu startet igen, og bruger igen Wii Fit, og er rigtig glad for det. Jeg bruger Step (free) 60 min, og saa en blanding af de muskel og yoga traening paa 60 min. Det kan helt sikkert anbefales :)
10 år25. februar 2014 kl. 14:32
#7
tak for jeres svar :)
mullewap, det lyder rigtig positivt!
Jeg har selv tabt 5kg nu ved kostomlægning og Wii Fit, 5 kg er ikke meget men det er bestemt en start og en hel str. i jeans :)

10 år27. februar 2014 kl. 13:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });