Vægttab 2014

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Vægttab 2014
For os der vil følges ad i 2014 mens vægten går ned! Lad os præsentere os, veje os og skrive om op-og nedture.
10 år10. december 2013 kl. 00:09
#2
Jeg er blåbærslank. Jeg er ny på madital men regner med at blive her, da vægten skal ned nu.

Højde: 145 cm

Jeg vejer ca 15 kg for meget. Vægten er i dag 57,3 kg og jeg vil ned på 42 kg, som er det jeg vejede før graviditeter. Det er vigtigt for mig at tabe mig pga helbredet. Desuden vil jeg gerne være et godt forbillede for mine børn, der synes jeg vejer for meget og jeg vil ikke de en dag synes det er pinligt.

Men mest af alt vil jeg tabe mig for min egen skyld. Jeg bryder mig ikke om mit spejlbillede. Jeg bryder mig ikke om at tøjet skal købes i store størrelser og folk tror jeg er gravid. Vil gerne købe små størrelser og se godt ud i alt tøj.

Jeg er gift og min mand vil også gerne tabe sig. Jeg ved ikke om han også vil bruge madital. Jeg har anbefalet det men han bestemmer jo selv. Men det er dejligt vi kan støtte hinanden og begge skal passe på. Vi er dog gode til at opmuntre hinanden til at spise kinesisk på restaurant og så går vægten op. Så det må vi se at blive bedre til at lade være med.

Glæder mig til at lære alle at kende og følges ad med alle de andre på madital.
10 år10. december 2013 kl. 00:16
#3
Jeg vil gerne være med... Jeg har tidligere tabt mig for 88kg og ned til 61 kg via livsstils-ændring og kalorietælling herinde på madital. I dag svinger vægten omkring 65kg, og derudover er der også forsvundet en del muskler så kroppen er blevet noget større og mere slasket igen. På grund af et sygdomsforløb kan jeg ikke helt være aktiv på motionsfronten på samme måde som tidligere, og motivationen har også været ret svingende omkring kosten. Min nuværende plan er at forsøge at tabe mig lidt op til jul, at holde vægten i julen og så sparke 2014 i gang med et ordentligt vægttab!

Min kæreste tabte sig også nogle kg da jeg lagde livsstilen om, og da vi begge tog lidt på igen har han denne gang været hurtig til at tabe det igen, så det bliver først og fremmest min egen kamp, med ham som støtte selvfølgelig.
10 år12. december 2013 kl. 21:51
#4
Er I i gang?
jeg er mand på lige godt 100 kg. Måske kan det får din mand med. Jeg har brugt sitet her ad flere omgange og det er det eneste der fungerer for mig.
Startede 1. Januar med 102,7 og er 183 cm. Jeg burde komme ned på 82-83 kg. Men jeg har en fedt procent på ca 28. Så dr skal smides en del muskelmasse. Sidst jeg var aktiv herinde var sidste forår hvor jeg tabte 12 kg. De kom på igen hen over sommeren og efteråret. Der skete lidt vel meget. Det kommer der også til i år, men jeg er igang nu.
Min kone er gravid og kan ikke være med. Men hun er med på at jeg er på. Hun fulgte noget andet sidste år. Her fik jeg nele dekan med en fedtforbrændingssuppe. Den var effektiv når man ramte en periode uden ønsket effekt.
10 år5. januar 2014 kl. 13:04


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });