Nogen der er med på at konkurrere lidt?

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Nogen der er med på at konkurrere lidt?
Hej alle sammen. Jeg er en pige på 23, og jeg vil gerne tabe mig ca. 20 kilo. Jeg søger nogen, der skal tabe nogenlunde det samme, og også satser på at kunne tabe ca. 500 gram om ugen. Så kan vi bakke op om hinanden, støtte og rose osv.

Jeg startede i dag - og vejer mig igen på søndag. Og på den måde tænker jeg at vi hver søndag, skriver hvad vi vejer, hvilke mål vi har, evt. vores fedtprocent, hvordan ugen er gået, og ellers generelt hvordan vi synes at vi har klaret den.

Min filosofi er, at hvis andre kan, så kan jeg også. Og så håber jeg at I har det på samme måde.

Nogen der vil være med?

Hilsen Bikiniklar
10 år1. december 2013 kl. 21:06
#2
1. vejning
Den første opdatering:

01/12-13: 77,3 kg.

Fedtprocent: 28,7 %

Jeg er startet i dag - det er gået ok. Dog med julehyggeguf. Jeg har holdt kalorieindtaget. Jeg har ondt i hovedet og er træt. Glæder mig til at veje mig næste søndag igen!
10 år1. december 2013 kl. 21:55


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });