Carinas kamp! :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Carinas kamp! :-)
"Så skal det være".. ja, det har jeg sgu' sagt et par gange. Èn af gangene tog fanden ved mig, og jeg tabte 17 kg+. (fra 79 til 61-62) - men så gik et eller andet galt. Ja, jeg hoppede af sporet. Jeg fik nok af at være i en form for anoretisk tankegang hvor jeg ikke turde spise noget. Men kunne åbenbart ikke finde ud af at spise "normalt". Jeg spiser enten for meget eller for lidt, hvilket jo nok er et tilkendt problem.. Så jeg kom op på de 79 kg igen..

Jeg har været ved lægen i et andet henseende, men vi aftalte at jeg skulle komme igang med noget motion og spise sundere, og dette håber jeg vil holde mig i snor, når jeg ved at jeg skal stå til regnskab ved lægen i Januar! :-)

Jeg vil herinde skrive dagbog, primært til mig selv - men andre er selvfølgelig velkomne til at læse med!

Pt. ser det sådan ud:

25 november:
Højde: 178 cm
Kg: ca.78
Jeg skal nok få målt cm en af de kommende dage.

Mit første mål er først og fremmest og komme under de 75 kg. Jeg skal umiddelbart ikke til nogle julefrokoster FØR d.24, så tænker at jeg godt at nå mit mål om de 75 inden d.24. Og hen over julen håber jeg bare at jeg kan holde vægten.

- Carina, der prøver igen :-)
10 år25. november 2013 kl. 21:38
#2
Velkommen og super meget held og lykke med det! Vil du opdatere i denne tråd?
10 år28. november 2013 kl. 17:55
#3
Mange tak! :-) Ja, har tænkt mig at opdatere løbende i denne tråd. Lige pt. vejer jeg mig "officielt" Mandag, og målene idag er:

vægt: 77,1 kg
talje: 79 cm
hofte, største sted: 98 cm
ben: 65 cm
arm: 32 cm
bryst: 92 cm (under bryst: 83 cm)

det er lidt svært at måle benene og armene det samme sted hver gang :-)

status: har haft en uge med meeeeget mad.. holy moly ;-) vil gerne tilbage på sporet. var helt overrasket over de 77,1 kg.. men det kan være vægten først straffer mig i denne uge.. men jeg må bare holde fast :-)
10 år2. december 2013 kl. 12:35
#4
Held og lykke til dig :)
10 år9. december 2013 kl. 23:17


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });