Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!
Hejsa alle sammen!
Jeg søger en som mig der rigtig godt kunne tænke sig at motionere for at sparke igang i et lidt sundere helbred.
Jeg ligger pt. i den kategori der hedder; ingen kondi overhovedet. så søger ikke en der kan løbe 5 km uden at få en dråbe sved på panden, for så vil jeg være en utrolig hæmsko for dig. Nej, jeg søger en ligesom mig, der tvivlsomt kan løbe 500 m, men som har et mål at rent faktisk få et decideret kondi-tal.
Jeg vil søger en der kunne være interesseret i at motivere hinanden til at komme i løbetøjet - også selvom vi nok kommer til at gå det meste af tiden.
Jeg selv står i den situation at jeg nok nærmer mig de 100 kg, og er desværre ikke andet end 165 cm høj. Men om du ikke er helt så stor som mig, eller er lidt større betyder ingenting - bare vi kan hjælpe hinanden!
Skriv til mig hvis du også bor i Aalborg og er frisk på noget motion!
Venlig hilsen Michelle
11 år8. april 2013 kl. 23:23
#2
re: Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!
Jeg bor desværre ikke i Aalborg, så den del kan jeg ikke hjælpe dig med - men super godt initiativ :)

Nu skriver du godt nok, at du vil gøre det for at få en bedre kondition - men hvis man ser på sundhedsmæssige fordele så tyder det faktisk på, at rask gang er mindst lige så godt hvis ikke bedre - læs evt. (et forældet link til politiken.dk er blevet fjernet) :)

Så ingen grund til dårlig samvittighed, hvis tempoet "kun" bliver rask gang - det er stadig motion, det forbrænder kalorier og det forbedrer dit helbred.
11 år8. april 2013 kl. 23:32
#3
re: Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!
hejsa
Tak for det, faktisk kan jeg rigtig godt lide at løbe, så ser frem til at jeg kan tage mere end 1 min, men ja savner bare at finde en at komme i løbeskoene med.. :)
11 år10. april 2013 kl. 20:31
#4
re: Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!
Hej Michelle

Jeg bor tæt på Aalborg ;-) I min lille by Godthåb har de en fantastisk klub kaldet Godthåb Trim. Jeg har ikke selv været med, men her er løbeklub, styrketræning og cykelklub. Løbetræning hver tirsdag og torsdag for begyndere, se evt. her: godtrim.dk

Jeg aner ærligt talt ikke om man må være med hvis man ikke bor i Godthåb - og ved selvfølgelig heller ikke om du synes det er for langt at tage (der kører busser herud fra midtbyen 1'eren)

Jeg kunne selvfølgelig også taget springet og melde mig som "løbepartner" - skal lige overveje om jeg "tør" ;-) (og ikke fordi du lyder farlig :-) )
11 år11. april 2013 kl. 20:33
#5
re: Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!
Hejsa Xanita
Jeg vil da lige tage et kig på den klub der, men ved dog ikke om jeg reelt vil få taget mig sammen til at komme derud i længden. Men tak for informationen :)
11 år13. april 2013 kl. 20:30
#6
re: Aalborg: mangler en "vores mål er at løbe"-makker!
Det var så lidt :-)

Det kan selvfølgelig også være du kan finde noget lignende i din bydel?
11 år13. april 2013 kl. 21:45
#7
Hejsa.
Håber du har fundet en løbe/gå partner (:
Jeg står lidt i samme situation!
Jeg vejer meget mere end jeg burde, men har dog taget skeen i den anden hånd og er begyndt i fitness fokus i Aalborg Øst og træner 4-5 gange om ugen! Men det er altid rart med en at gå ture med, når man ikke træner! prøver at holde mig i gang hver dag så vidt muligt (:

Det er rart med et skub og opbakning fra andre, så håber ellers du fandt en makker (:
10 år22. november 2013 kl. 22:50


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });