Makker søges

Du læser en tråd i debat > vægttab

Makker søges
Hej
jeg prøver endnu engang at komme en små 7 kilo til livs, og håber at der er en eller måske flere som har lyst til at følge med. Så vi kan gi skulderklap til hinanden eller en skulder at græde ved ...for uden at skulle tabe mig, har jeg også en last med cola zero som skal væk .. :o)
13 år29. januar 2012 kl. 10:31
re: Makker søges
Er lykkedes mig at blive 'clean' fra cola'en ved at drikke the i stedet der.. Dejligt at blive fri for, da kroppen faktisk rimelig hurtig stoppede med at klage, på trods af de frygtelige mængder cola jeg før udsatte den for..

Jeg er desværre nok ikke lige den rigtige med 7 kg da jeg for hurtig har dem overstået :) Men giver gerne skulderklap og gode råd.
13 år29. januar 2012 kl. 17:37
flot Benni ;-)
13 år29. januar 2012 kl. 17:41
dejligt at du har smidt colaen..jeg er selv startet på the, og det går godt..så krydser fingre for det også lykkes her :)
13 år29. januar 2012 kl. 18:33
Jeg følger gerne med her, jeg ligger også kilo-mæssigt nogenlunde samme sted som dig, og vil også ned på 60 :) følger du en bestemt kur eller er det bare nedsat kalorieindtag?
13 år29. januar 2012 kl. 19:34
hej Crashe
du skal være hjertlig velkommen..nej jeg følger ingen kur..kun mit mad indtag, også at få dyrket lidt motion..idag stod den på 15 min med hula hop ring og 15 min med mavebøjninger :)
13 år29. januar 2012 kl. 20:05
Godt gået med motionen, det er altid der min mangel ligger. Jeg gik en tur her til aften, og løb også et par minutter, bare for at få pulsen lidt op, men jeg mangler virkelig at gøre det til en vane. Jeg har tænkt mig at få købt overtøj beregnet til løb, det mangler jeg hvis jeg skal løbe her i kulden. Så burde jeg ikke kunne finde flere undskyldninger for ikke at komme ud og løbe :) held og lykke med kuren!
13 år29. januar 2012 kl. 20:16
tusind tak skal du ha og ilm :)
13 år29. januar 2012 kl. 21:00
Tirsdag idag...vågnet op med en mega hovedpine..daaam det må være kroppen der reagere på at den ikke får de store mængder cola den er vant til, men jeg holder fast. er glad for jeg har ferie :)
13 år31. januar 2012 kl. 07:18
fredag d 3/2...tja min vægt køre op og ned, ved ikke lige hvad der sker men jeg taber cm...måske skal jeg bare fokusere på det, og lade være med at veje hver anden dag ...motionen er stået lidt stille da store smerter i ryggen i 2 dage, satte det på standbye..nå jeg må bare tænke positivt :o)
13 år3. februar 2012 kl. 08:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...