Inspireret af Marianne!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Inspireret af Marianne!
Der hjemme har vi tit talt om at vi skal tabe os. Min käreste har MEGET svärt ved at tage sig sammen. Han gik med på ideen sidste år, da jeg havde tabt mig 2 kg. Men gik meget hurtigt i stå igen. Jeg er ked af det på hans vegne. Jeg ved at han gerne vil tabe sig, men han har ikke rygraden til at undväre sine choko kiks og aften hyggen.
Han begyndte med at spise morgenmad hjemmefra og droppe kanelsneglen til formiddags pausen. Og er gået over til kun at drikke sukkerfri sodavand. Men ak han taber sig lige lidt uanset hvad han gör. Meget kedeligt.

Nu vil jeg så i aften foreslå ham at vi pröver at fölge WW metoden. Har set at man kan få et mande kit. Läste Mariannes indläg. Det vil jeg så få ham til at läse også. Så håber jeg at han hopper med på vogen så vi kan blíve läkre og slanke sammen. Uden alt for meget undvären af de gode sager!

Mange tak for inspirationen.
19 år28. april 2005 kl. 12:33
#2
re: Inspireret af Marianne!
Hejsa
Sikke en flot beslutning!!! Det er også meget lettere når man er to til at holde hinanden lidt i ørene og støtte hinanden. Og det lyder som om ww er et superprogram, så mon ikke der bliver plads til aftenhyggen en gang imellem, så det ikke bliver for surt.
Pøj pøj med projektet.
Knus Eskimo
19 år28. april 2005 kl. 20:04
#3
re: Inspireret af Marianne!
Hej igen Emis

Jeg synes også det lyder som en kanon idé. Og det er jo netop at intet er forbudt, din kæreste må stadig gerne få sine chokokiks og hygge om aftenen, han skal bare regne det ind i de daglige point.

Det er nemlig det jeg lever højt på, at jeg stadig må hygge mig, jeg må stadig spise kage, drikke sodavand (light godt nok, men det er også okey), spise slik, jeg kan gå i byen og spise også... det hele skal bare planlægges en lille smule, og det er jo let når jeg skriver det hele ned (jeg arbejde i hvert fald på at blive bedre til at planlægge min mad, for flere dage af gangen).

Pøj pøj jeg håber du får ham med på vognen, det vil også gøre det lettere for dig selv.

Knuz Marianne.
19 år29. april 2005 kl. 07:29
#4
re: Inspireret af Marianne!
Hej emis

Syntes at det lyder som en rigtig god idé - jeg følger jo selv deres program og er utroligt glad for at jeg startede inden hos dem. Jeg går sammen med min veninde og det er dejligt at man har en at følges med. Held og lykke med det.

Knus smiley
19 år29. april 2005 kl. 08:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });