God Weekend!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
God Weekend!
Hej med Jer!

Ja, tænkte at jeg lige ville ønske Jer alle en rigtig god, og måske også sund weekend! ,o)

Min står på arb. her i formiddag og igen imorgen eftermiddag, MEN så vil jeg til gengæld nyde at have fri i aften og imorgen formiddag..he he he... Vi skal ind og spise hos naboen, så jeg er bange for at der bliver syndet lidt i aften.. Men jeg vil forsøge at begrænse det.. ;o)

Weekendknus til Jer fra Muldebeerg
17 år18. november 2006 kl. 07:43
#2
re: God Weekend!
Hejsa Mulde

God weekend til dig osse.

OG NEJ - DU SKAL IKKE SYNDE INDE HOS NABOEN. HOLD DIG PÅ MÅTTEN.

God fornøjelse med den sunde linje osse i weekenden søde.

Anna
17 år18. november 2006 kl. 10:35
#3
re: God Weekend!
Også god weekend til Jer.
Jeg skal også arbejde, døgnvagt fra lørdag eftermiddag til søndag eftermiddag, så jeg ved endnu ikke helt hvad menuen står på. Heldigvis arbejder jeg et sted, hvor vi så vidt muligt forsøger at spise sundt, så det skal nok gå.
Mvh Tina
17 år18. november 2006 kl. 10:50
#4
re: re: God Weekend!
Hej alle.
Også rigtig god weekend til jer fra mig.

Til Mulde, det er jo ikke at synde, at spise lidt lækkert mad til et måltid på dagen, en gang om ugen.
Jeg synes du skal nyde aftenen. I går aftes fik jeg f.eks en portion is til desert. Til gengæld cyklede jeg dobbelt så meget som normalt, og har tabt mig lidt i dag. Alt med måde, men nyd aftenen, og det at andre skal lave lækkert mad til dig.

Jeg ved det er vigtigt for os herinde at tabe os. Men det er også vigtig engang imellem med små glæder, så vi ikke kører sur og kold i det. Og så længe det kun er til et måltid, er jeg sikker på en lang gåtur i morgen klare det:)

I må have en dejlig weekend, knus Anja
17 år18. november 2006 kl. 11:03
#5
re: re: re: God Weekend!
Hej Anja!

Ja, jeg gi'r dig ret... *ss*
Og det ved Annap også godt... vi har bare en lille intern "coaching" kørende, så derfor er hun "på nakken af mig", ikke sandt Anna... ha ha ha... Jeg VED det er kærligt ment, uanset hvor benhård hun lyder... ;o)
Til gengæld er hun go' til at holde mig i ørerne, for så tænker jeg i det mindste LIDT over hvad jeg propper i munden...*ss*

Knus til Jer og Tina - god arbejdslyst til dig ;o)
17 år18. november 2006 kl. 11:51
#6
re: re: re: re: God Weekend!
Jep nemlig søde Mulde. Håber, du holdt dig selv lidt i ørerne hos naboerne *sss*, når jeg nu ikke er der til at slå dig over fingrene. Håber du havde en rigtig god aften og nød lidt lækkert med god samvittighed. Så kan du jo bare spinne lidt ekstra for at smide de kalorier, der røg indenbords.

Jeg har sgu ikke været for god selv her i weekenden, flovt, men sandt. Sådan er der jo så meget, selv en god "coach" er jo ikke selv fejlfri. Hæ hæ, kan du ikke lige finde noget stort og tungt og dunke mig oven i hovedet med?

Anna
17 år19. november 2006 kl. 21:59
#7
God Weekend!
SLAM!!! Anna, DER faldt knytnæven lige oven i krydderen på dig, he he he.... Neiiiii, så voldsom er jeg nu da heller ikke..*Ss* Jeg var ikke overvældende dygtig i lørdags, men det kunne ha' været meget værre...Jeg fik nogle chips m. dip til og ja, ellers var maden vist sund nok, bortset fra det kaffefløde der var i saucen..
Må indrømme at jeg ikke fik gået en tur, hverken lørdag eller søndag, og grøntsagerne glippede desværre lørdag, MEN var på sin plads igen igår... Sådan kan det gå, ikke sandt..*Ss*

I dag starter endnu en skalleuge, tror jeg... *ss* 1 times gåtur er i hus, så det er første skridt på vejen. Så skal jeg bare lige ha' skubbet lidt grøntsager i halsen inden det bliver alt for sent..

Knus fra Mulde
17 år20. november 2006 kl. 14:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });