Hejsa Corina
Godt at se dig igen :-) Ved ikke om du kan huske mig - Anna :-) Jeg var med på madogsundhed og var med til "store flyttedag" her til madital. Jeg har stadig kontakt med 1 enkelt - Mulde, som jo osse er en af de "gamle". Hun er ikke aktiv herinde for øjeblikket, men blir det helt sikkert igen.
Det er længe siden vi har hørt fra bl.a. Smiley, Bamse og Chiffi, så her ved jeg ikke helt, hvordan det går.
Du kan tro, der er gang i forum herinde. Så du skal nok få al den opbakning, støtte, spark i r..... , som du har brug for. Jeg er i hvert fald klar :-)
Der er både mandagsvejning og onsdagsvejning herinde, så du kan jo selv bestemme, hvor du vil hoppe på. Tror det er vigtigt at skulle "stå til regnskab" overfor andre end sig selv, så jeg vil anbefale det meget.
Altså, velkommen retur. Og du skal nok nå dine mål. Hvad for noget motion dyrker du?
Knuser
Anna
#2 af annap (slettet)
Det lykkedes mig at komme godt 10 kilo ned på 2 måneder og jeg holdt det i godt et års tid. Langsomt begyndte det hele så at komme på´. Og nu er det altså slut.
Jeg ved jeg kan gennemføre det. Jeg skal bare lige have det sat lidt mere i system. Og sidst var siden her fantastisk til at fange motivation selv på en kedelig regnvejrsdag.
Så jeg er tilbage igen ,- for fuld udblæsning.
Jeg vejer idag 81,5 og skal ned på omkring 73 i første omgang og derefter gerne omkring 68-69 kilo.
Første mål er 2 kilo på en måned.
Jeg har startet motionen op og holder lidt øje med kcal igen.
Er der nogle af de helt gamle med herinde mere?
Mange hilsner
Corina