halløjsa

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
halløjsa
Uha, det blev til en meget lidt effektiv omgang træning i morges. !2 min løb og 25 min step på meget lavt niveau. Så jeg må hellere tage en aerobictime i aften for at få bare lidt sved på panden i dag:-)
Maden går det fint med. Jjeg er ærlig talt ikke særlig interesseret i hvad jeg spiser, kæmper nærmest lidt for at få spist nok mad hver dag. Det er den helt modsatte verden af hvordan det har været de sidste mange år. Men nu er jeg nået så langt og jeg har simpelthen ikke lyst til at risikere at kg'ene ryger på igen. Men nu har jeg også fået en til at holde mig i ørerne. Han træner også hver dag, han har været elitesportsmand og ved vist godt hvad der skal til for at det virker, så jeg kan ikke snige mig udenom mere:-)

en god dag til alle.
Knus Eskimo
19 år27. april 2005 kl. 11:39
#2
re: halløjsa
Lad være at fortvivle. Så længe du blot er opmærksom på at det svinger fra dag til dag med motivationen, så skal du nok holde vægten.
Det er rigtig rigtig godt at du har fået en til at hjælpe. Og ja - hvis han har været elitesportsudøver SÅ er der vist ikke nogen tvivl om at HAN nok skal holde dig i ørerne og sørge for at du forbliver på rette vej.

Op med humøret - tænk på de 30 kilo du allerede HAR tabt. Det er bare SÅ flot og jeg misundes i DEN grad !
Opmuntrende knuser

Corina
19 år27. april 2005 kl. 11:43
#3
re: halløjsa
Hej Eskimo

Ja, du har vist også hoved og hjerte fyldt af helt andre ting end motion og mad i øjeblikket :-)

Og eskimoer kan altså også have off-dage, ikke? Skidt med den træning. Du kommer efter det, som du plejer.

Ha' en fortsat god dag

Knus Anna
19 år27. april 2005 kl. 11:48
#4
re: halløjsa
Av for søren.
Der er vist et tilfælde af slem forelskelse her.
Eski svæver for fuld hammer på den lyserøde sky, men er det ikke også bare dejligt *S* kender det jo selv hihihihihiiiii.
Dejligt at du har fået en hjælper, det er jo kun godt.

Ligesom Corina, er jeg vild misundelig over de 30 kilo du har smidt, men hold k... hvor er det flot.

Knuser
Bamse
19 år27. april 2005 kl. 12:44
#5
re: halløjsa
Kan godt forstå at det til tider kan väre svärt at holde kampgejsten i vejret isär når man kun tänker på ham den söde fyr!!!
Men du er jo en fornuftig pige med masser ar ben i näsen. At du allerede har tabt 30 kg det er det en kämpe sejr i sig selv.
Ja det lyder som en helt omvendt verden at du nu skal spise meget mere end du plejer og det er godt for dig. Det er ikke det man er vandt til at höre vel!
Håber det går godt med träningen i aften.
Knus
19 år27. april 2005 kl. 15:29
#6
re: halløjsa
Godmorgen Eskimo

Ja de andre har faktisk skrevet alt det jeg ville sige, men vi kan jo alle havde nogle off-dage og du "plejer" jo ikke at ligge på den lade side vel.

super dejligt at du har fået en som kan holde dig lidt i ørene ;O)

Knus Smiley
19 år28. april 2005 kl. 08:25


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });