10. dag i *mit nye liv*

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
10. dag i *mit nye liv*
Juhuuuuu........
Først undskyld til Mulde, Bamse, Smiley m.m. Vægten blev IKKE sat væk. Og i dag sprang jeg på igen.
MINUS 700 gram. Jeg startede op i tirsdags så det er på en uge *SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*
Det er vist brændstof nok til hele denne dag !
Vægten siger nu 77,1 Så jeg håber at kunne presse den ned på 76,9 en af de nærmeste dage.....
Uhhh jeg er bare så glad. Jeg trænede løbeprogram igår, men måtte stoppe med yderligere motion da jeg var færdig med programmet, for jeg var svimmel og utilpas.
1 l vand senere og 5 min. håndvægtetræning.
Det var hvad det blev til igår.
Men resultatet - ja det er jeg bare superglad for !
Rigtig mange glade morgenhilsner

Corina
19 år27. april 2005 kl. 08:36
#2
re: 10. dag i *mit nye liv*
Godmorgen Corina

Hmmmmm den der vægt skal altså snart gemmes væk og kun tages frem en gang om ugen...... Men det er da dejligt at den igen er begyndt at gå ned - det var jo også det vi alle fortalte dig ik???????????

Ja det gælder om at få en masse væske når man dyrker alt den motion, så du må endelig huske vandet - kan jo ikke havde at du bliver dårlig vel!!!!!

Knus smiley som er glad på dine vegne
19 år27. april 2005 kl. 08:46
#3
re: 10. dag i *mit nye liv*
CORIIIIIIIIINNAAAAAA
Blev vi ikke enige om at den vægt skulle kastes langt væk, hva,
Hmm du kunne ikke lade være din røver.
Nå men plus for at vægten gik i minus.
Jaa husk endelig at drikke vand til når man dyrker motion, jeg glemmer det også og kan også godt blive konfus oven i bøtten....

Mange godt humør hilsner
Bamse
19 år27. april 2005 kl. 09:18
#4
re: 10. dag i *mit nye liv*
undskyld !
19 år27. april 2005 kl. 09:22
#5
re: 10. dag i *mit nye liv*
det lyder godt med de 700 gram. Men bliv nu ikke trist, hvis vægten er steget i morgen. Jeg vil ikke sidde og sige at du skal gemme vægten væk, for jeg vejer mig også hver eneste morgen. Men jeg har lært ikke at fortvivle helt, hvis vægten er steget fra den ene dag til den anden, for den falder jo generelt støt og roligt, og derfor skriver jeg min mandagsvægt ned herinde på sitet, og der kan man sagtens se en positiv udvikling. Det er jeg sikker på man også kan for dit vedkommende:-)
Det lyder også godt med motionen, bare klø på, lige pludselgig løber du fra os alle sammen, hihi.
19 år27. april 2005 kl. 11:34
#6
re: 10. dag i *mit nye liv*
Hej Corina og Eskimo

Jeg er glad for, at jeg har nogle åndsfæller her. Jeg går nemlig også på vægten hver dag.

Selvfølgelig kan man svinge i vægt. Jeg har præsteret at tage 3 kilo på på 2 dage!!! Ja, som I jo nok kan gætte, var det væske. Det hjalp at spise bananer, tomater og drikke grøn te.

Men jeg har også lært, at man ikke må blive fortvivlet. Det dur bare ikke. Hvis jeg har sådan en dag, hvor jeg ved, at det vil slå mig ud, hvis vægten siger noget andet, end det jeg vil ha' den til. Ja så ignorerer jeg den altså den dag.

Jeg tror, det er en stærk motiverende faktor for mig, at jeg skal stå til regnskab overfor mig selv hver eneste dag. Det virker i hvert fald, for vægten fortsætter nedad og nedad, trods svingninger.

Jeg kan for eksempel få lyst til at spise en ekstra portion aftensmad, men så siger jeg til mig selv. Hvad vil vægten så sige i morgen? Og så dropper jeg det.

Tja, det var bare nogle tanker fra mig.

Og mit råd til dig, Corina er, at hvis du ikke kan holde ud at stige i vægt, ja så må du altså nøjes med at gå på en gang om ugen, alternativt en gang om måneden. For du vil helt sikkert opdage flere dage som den forleden, hvor vægten siger plus af andre grunde end synd!!

Knus Anna
19 år27. april 2005 kl. 11:45
#7
re: 10. dag i *mit nye liv*
Hej Anna

Ja vægten stiger og falder fra dag til dag. Det kender jeg også alt til. Og normalt rør det mig ikke, men lige i starten af vægttabet må den altså HELST gerne kun gå ned *GGGG*
Men netop at stige på hver dag er for mig også en motiverende faktor som du selv skriver. For jeg har nøjagtig de samme tanker som dig. Hvis jeg vil ned bør jeg så lade min lækkersult styre mig idag ?? Nej!
Kan godt lide at man kan sætte ind fra dag til dag !

Så jeg er helt på det rene med at den stiger og falder - selv om man godt kan blive lidt irriteret over det engang imellem. *S*
19 år27. april 2005 kl. 11:49
#8
re: 10. dag i *mit nye liv*
Corina-musen......du skal ikke håbe at kunne presse vægten ned en af de nærmeste dage...-eller jow, men du skal ikke finde ud af det før næste fredag, vel!!!!!! VÆÆÆÆÆKKK med vægten, så du ikke får en skodmandag igen lige pludselig, ikke også......Men dejligt at de 700 gram er væk og forhåbentligt bliver væk, men hvorfor skulle de nu ikke det. Husk at drikke rigeligt med vand, -har du ikke en vanddunk ved siden af dig, når du træner?? Hvis du får alt for dårlige oplevelser med svimmelhed, bli'r det jo ikke fornøjeligt at træne mere, vel.....NOK Mulde-"høvl" fra mig..*ss* Dejligt at det går den rette vej - skal nok x'e fingre, hvis du, til trods for alle dine vejedage (hmprf!! *ggg*), stadig holder fast i også at veje dig imorgen... *ss*

Knuzzer
19 år28. april 2005 kl. 15:44


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });