Bamsenyt

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Bamsenyt
Hey eller godmorgen.
Jamen så blev det ligetil 16 km på cyklen i går, uden ondt i r.. og uden ondt i benene.
Igen i dag har jeg taget cyklen de første 8 km på vej mod arbejde.
I morgen hedder det vejning, og med gåture i weekenden, sund kost og nu cykleture, så glæder jeg mig til at se hvad der er sket på denne front.
Ha en god dag allesammen

Knuser
Bamse
19 år27. april 2005 kl. 06:42
#2
re: Bamsenyt
Jamen du er da for SEJ Bamse !
Hvor ER det bare SKØNT at se dig i sadlen igen. Du klør virkelig på igen. Men nu er der jo også en ekstra gulerod i enden (*S*)
Og du har jo en at konkurrere lidt med - Smiley - bare hold ham i ørerne ;-)

Jeg er meget spændt på din vejning. Den MÅ simpelthen være god!
Kæmpe krammer

Corina
19 år27. april 2005 kl. 08:31
#3
re: Bamsenyt
Godmorgen Bamse!

Sådan det er abre super flot at du er kommet godt i gang med cyklen igen - og det er da dejligt at du ikke har fået ondt i r.... og benene.
Er spændt på hvad vægten siger i morgen, men jeg er sikker på at den er gået ned med alt den motion og sund kost.

Knus smiley
19 år27. april 2005 kl. 08:38
#4
re: Bamsenyt
Hey Corina

Det kan du også lige tro at jeg gør *ss*

Knus smiley
19 år27. april 2005 kl. 08:40
#5
re: Bamsenyt
Så så, nu skal I to høns ikke få for gode ideéer *gggg*

knuser
19 år27. april 2005 kl. 09:06
#6
re: Bamsenyt
*GGG* Jaaa Pipser og Smiley er en farlig cocktail * he he* Ikke Smiley
Ellers må vi tilkalde Mulde og hendes grumme fangevogterstav også. SÅ skal vi da nok kunne holde Bamse i ørerne. *GGGG*

Pip pip ;-)
19 år27. april 2005 kl. 09:10
#7
re: Bamsenyt
Hej Bamse

Godt gået med cykelturen. Hvordan kan du cykle uden at få ondt dér? Du er vist rigtig kommet igang igen, hva! Og selvfølgelig bliver du da belønnet på vægten i morgen.

God dag til dig også.

Knus Anna
19 år27. april 2005 kl. 10:05
#8
re: Bamsenyt
Jep det er nemlig lige det vi er hihihihihihhih.

Smiley
19 år27. april 2005 kl. 10:09
#9
re: Bamsenyt
Slam BAM! Og pludselig er Mulde med på at jagte Bamse...hæ hæ hæ....Neiiii selvfølgelig kun, hvis Smiley ikke kan holde ham i ørerne alene..hi hi hi....Flot søde Bamse, at du knokler sådan på. Lad nu lige være med at smide for mange kilo, -så kan jeg jo ikke følge med Bamse og kylling og så bliver Mulde mega-multi-kedhed, kan I tro...Snøft, -tror faktisk lige jeg ta'r sorgerne lidt på forskud!!! VRÆL!!! *ggg*
Ei, bare fortsæt det gode arbejde, det er super! Jeg holder lige "Muldebreak" indtil lørdag eller søndag. De næste dage hedder 2 x 15 timers arb. + 1 x 16 timer....så jeg tror på jeg skal sove længe søndag....Men SÅ er det også på vognen igen..

Knuzzer Mulde
19 år27. april 2005 kl. 21:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });