Mandagsstatus m.m. fra Smiley

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Hey med jer!

Så har jeg jo været til vejning i går hos ww og vupti der var lige røget 1,4 kg - så i kan tro at mit humør lige steg 100 %. Nu er jeg nede på den laveste vægt jeg har haft imens jeg har gået hos ww - så det er super fedt.

I går da jeg kom hjem fra vejning fik jeg en rigtigt god besked på telefonen - jeg har de sidste mange måneder søgt nyt job og i går fik jeg tilbudt job her fra den 1. juni - så jeg må nok indrømme at jeg havde en super fed dag/aften igår.

Min st. bededags ferie har også været utroligt dejlig - havde jo besøg af min kæreste og hans lille pige og vi fik virkelig gået nogle meget lange ture og fik rigtigt hygget os sammen - syntes bare at tiden gik alt for hurtig.

Knus fra smiley
19 år26. april 2005 kl. 11:46
#2
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Hej Smiley

Hvor er det bare super. 1,4 kilo. Hold da op. Kan godt forstå, at dit humør er rigtig godt. Og nyt job? Tillykke med det. Og en dejlig kæreste. Sig mig lige engang. Har du også vundet i lotto?

Knus Anna
19 år26. april 2005 kl. 11:54
#3
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Det lyder som om du virkelig har medvind i sejlene for tiden.

Tillykke med det flotte vägttab. Det må har hjulpet godt med alle de laaaange ture i fik gået her i mini ferien! Det er bare så fedt at i to har fundet sammen.

Super at du har fået nyt arbejde. Det giver sådan en god fornemmelse i maven, at få tilbudt et job man ved man kan bruge til noget.

Håber du har fået en masse gå på mod til de näste par kg. Nu er der jo ikke langt igen ;o)
19 år26. april 2005 kl. 12:15
#4
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
KÆMPE tillykke med ALT !
Hvor ER det bare super flot. Det er jo hele 3 ting. Det GÅR næsten ikke *GGGGG*
Det er bare kanont !
Jeg er bare så SUPER glad på dine vegne.

Kæmpe knuser
Corina
19 år26. april 2005 kl. 12:29
#5
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Hej Anna

Nej jeg har ikke vundet i lotto - men ja heldet følger mig altså lige for tiden og så må jeg jo sørge for at nyde det ik???????

knus smiley
19 år26. april 2005 kl. 13:33
#6
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Tusind mange tak for alle de pæne ord fra jer - det varmer bare så meget at kunne dele det med jer.........

Knus
smiley
19 år26. april 2005 kl. 13:35
#7
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Kærlighed og Lotto :
Man KAN faktisk godt vinde det hele - også i lotto.

Samme dag som min kæreste og jeg fandt sammen vandt jeg for 1. gang i lotto !

* GGG* blot en lille ekstra tanke ;-)
19 år26. april 2005 kl. 13:36
#8
Lykken tilsmiler dig...
da vist i øjeblikket, Smiley! Jeg er sikker på, det er fordi du fortjener det, -ja det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om, at du gør! Et KÆMPE STORT TILLYKKE med det hele! Wau, at du har tabt dig 1,4 kg., det er godt nok flot. (jeg vil altså også snart gå ned i vægt, snøft...*sg*). Har du ikke snart nået dit mål, søde?? Nu må du jo ikke kun blive skind og ben, vel? (hvor høj er du?)Og et nyt job, jamen det kan jo bare ikke være bedre. Ham bamsekæresten, ham har du garanteret også være super heldig med, -det har jeg i hvert fald fornemmelsen af, og det lyder jo også til, at I har det rigtigt godt sammen...Iiihhh hvor jeg glæder mig på dine vegne, -håber at heldet fortsætter.... ;o)
Knuzzer fra Mulde (løbetræn, venligst ikke for meget, du skulle nødigt overhale mig til I Form løbet...ha ha ha)
19 år26. april 2005 kl. 15:39
#9
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Hey Smiley.
Hvor lyder det bare skønt for dig det hele. Husk at tage dig tid til at nyde alle tingene:-)
Superflot vægttab, der kan ikke være langt igen!!!
Masser af knus
Eskimo
19 år26. april 2005 kl. 18:17
#10
re: Mandagsstatus m.m. fra Smiley
Hey Smiley.
Jamen det er jo bare dejligt, nyt job og -1,4 på vægten, det kan sku da ikke blive bedre nu *ss*
Rigtig flot, er også sikker på at de gåture sjælland rundt har hjulpet en del.

Knuser
Bamse
19 år27. april 2005 kl. 06:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });