Energiunderskud

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Energiunderskud
Der står i min profil at jeg for at nå mit mål skal have et energiunderskud på 594 kal. Det er fint nok, men af hvad? Hvor mange kal. kan jeg så indtage for at være i det underskud. Det kan jeg ikke rigtig se nogen steder her.
19 år26. april 2005 kl. 11:07
#2
re: Energiunderskud
Under Info - Oversigt findes et punkt Energi
Her står hvor meget du har indtaget og forbrændt, det kræver at du har indtastet hvad du har spist og motioneret ...

Jeg kan fortælle at jeg ca. forbrænder 2100 kalorier om dagen.

StoreSøs
19 år26. april 2005 kl. 11:17
#3
re: Energiunderskud
Hej StoreSøs, tak for det. Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget så, for jeg synes det er besværligt at taste det ind, også fordi jeg ikke aner, hvad ting vejer. 2100 Kal. at forbrænde på en dag er da helt vildt meget. Jeg mener man skal indtage ca. 1500 kal. for at tabe sig. Hvis du forbrænder 2100 ih du milde, så bliver du da snart skyggen af dig selv. Ja ja, det går vel den rigtige vej - i morgen spændes løbeskoene igen på fødderne, så kommer der gang i forbrændingsanstalten.......herligt.....:o)
19 år26. april 2005 kl. 11:41


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });