Travrig weekend

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Travrig weekend
Hej søde mennesker,

Jeps, var jo på weekend hos min søde kæreste, og fik dermed travet en masse ture, fik set næsten hele sjælland, så lange ture gik vi, he he, men dejligt skønt, og vejret var jo bare super i weekenden.
Har i dag cyklet 8 km for at tage toget resten af vejen på arbejdet, og så venter cyklen på mig igen når det er fyraften og tager så lige 8 km retur, rimelig stolt, nu er jeg igang igen, føler jeg.
Ha da lige en god dag alle sammen.

Knuser
Bamse
19 år26. april 2005 kl. 10:54
#2
re: Travrig weekend
Hej søde Bamse

Ja. Du kan da være stolt. Sikke du får rørt cyklen i dag. Godt, at du er kommet i gang igen. Hvis det fortsætter sådan, så kan du jo se frem til snart at være super-fit!

Ha da en god dag selv.

Knus Anna
19 år26. april 2005 kl. 11:04
#3
re: Travrig weekend
Hey Bamse

Sådan det er da bare super dejligt at du har taget cyklen de 8 km. Det er en skøn fornemmelse ik?

Ja vi fik i hvert fald gået en masse lange ture, men du har altså ikke fået set hele Sjælland endnu *ss*

Knus smiley
19 år26. april 2005 kl. 11:41
#4
re: Travrig weekend
Det lyder superhyggeligt med alle traveturene!! Det er en smart ide med at cykle noget af vejen og så tage toget det sidste. Du skal se, til sidste kan du slet ikke undvære det, og så ender du med at cykle hele vejen:-)

Hygge
Eskimo
19 år26. april 2005 kl. 14:47
#5
Bare klø på, Bamse...
Idag har vi vist ca. 35 dage til at få smidt de 2 kg. vi havde aftalt inden 01.06.05..Har jeg ikke ret i det? Du er på rette vej og lur mig om du ikke ender med at smide flere kg end mig, -det ku' lige passe...Min vægt står i hvert fald pænt stille for tiden, MEN så længe den ikke stiger, så er det ikke helt galt, vel....Ha' en dejlig dag, ven - det er super flot med dine cykelture.. Knuzzer Mulde
19 år26. april 2005 kl. 15:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });