Mave pine af gullerödder!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Mave pine af gullerödder!
Hej alle.
Jeg begyndte mit vägttab ved at spise en masse gullerödder mellem måltiderne. Det gik rigtig godt rigtig länge.
Men hver gang jeg spiser en rå gulerod nu, får jeg så hamrende ondt i maven og har det som om jeg er evd at dö af sult. Det rumler og brager og det der kommer ud af det er lige så könt som det lyder!
Jeg kan godt spise kogte, dampede og alle slags tilberedte gulleröder men lige präcis rå guleröder er noget bövl.
Er det noget i kender til?
Jeg har holdt pause fra dem i et par måneder men da jeg så havde 3 med på arbejde gik det galt igen..
Er der nogen der har nogle gode råd?
19 år26. april 2005 kl. 10:04
#2
re: Mave pine af gullerödder!
Hej Emis.
Jeg får ikke direkte ondt i maven bnår jeg spiser gulerødder, men jeg prutter helt vildt når jeg spiser dem, og nogle gange så meget at man skulle tro jeg har slugt en gyllevogn.
Kan ikke genkende dit problem desværre.
Knuser
Bamse
19 år26. april 2005 kl. 10:44
#3
re: Mave pine af gullerödder!
*GGGGGGGGGG* I er GODT nok hyggelige at høre på
*he he*
Jeg kender ikke til problemet med gulerødder, men måske der er noget om det. De er vist fulde af sukker og svært fordøjelige ? (altså grøntsag - længere undervejs - derfor større mæthedsfornemmelse ?)
19 år26. april 2005 kl. 10:50
#4
re: Mave pine af gullerödder!
He he det med prutterne kender jeg alt for godt.
Men ikke lige i forbindelse med gulerödder. Men alt muligt andet. Skrämmer käresten engang i mellem. Han ville have en Tomboy og det fik han fnis!
19 år26. april 2005 kl. 12:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });