op med humøret , sådanne dage har vi alle :) og ja nu e ralt jule guf på hylderne , bag en fedtfattig kage med kanel , eller lidt nødder , mandler , og du har ret det er ens største frygt at tage på igen , jeg har tabt 28 kg ved at skifte livsstil og mangler 8 kg, men jeg kan også have lyst til lidt lækkert så bager jeg noget jeg må spise , eller tager frugt, lørdag aften må jeg synde lidt , men overdriver ikke , men er heller ikke fanatisk, jeg tror det vigtigest er at arbejde med ens psyke , finde ud af hvorfor vil jeg have sødt og hvorfor tror jeg ikke på jeg kan holde det .....
Mit råd tro på dig selv, ros dig selv , forkæl dig selv ved nyt tøj , og snak evt med en læge om din angst for fremtiden , det hjalp mig :)
Du kan godt , du er stærkere end du tro og du fortjener et bedre liv med mindre kilo, og husk hvad alt det usunde gjorde ved dig, det gjorde dig ikke glad, jo da du spiste det , men ikke bagefter, tænk tilbage, ønsker du den samme g Queen igen , NEJ vel , go du er stærk
#2 af mulle344 (slettet)
min anden bekymring er denne... jeg er hunderæd for at jeg tager det hele på igen. jeg er bange for at den sunde livsstil jeg har går vasken når jeg har nået mit mål. godt nok har vi skiftet alt hvidt ud med det grove, og jeg spiser mere frugt og grønt, men jeg er lidt bange for det alligevel.. hvad hvis nu psyken ikke følger med når det er slut. *suk*. i dag er det ikke let at være på kur