Mandagsstatus fra Judle

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Mandagsstatus fra Judle
Her kommer min status.

Jeg har desværre taget 400 gram på i denne uge. Det er surt, men jeg var godt klar over, at det ikke gik den rigtige vej i denne uge. Jeg har ikke fået dyrket nok motion og jeg har spist en masse fy fy!!!

Men det var også tid til at måle mig i dag. Det gør jeg hver 4. uge. Jeg har i alt tabt 6 cm på 4 uger. Det er jeg til gengæld MEGET tilfreds med.

I alt har jeg tabt 20,5 cm i år. Det er da en del!!

Jeg håber jeg kan berette om et vægttab i næste uge. Jeg kører i hvert fald på igen!!

Knus Judle
19 år25. april 2005 kl. 22:00
#2
re: Mandagsstatus fra Judle
hejsa Judle
Lad være med at hænge dig i hvad vægten siger, når du har tabt så mange cm er det et bevis på at du har tabt en masse fedt, hvis vægten så ikke siger det samme idag, er det fordi du har fået mere muskelmasse på kroppen, og det er faktisk med til at sætte mere fart i vægttabet, så vægten skal nok falde. Det er helt sikkert!!!

Masser af knus
Eskimo
19 år26. april 2005 kl. 01:41
#3
re: Mandagsstatus fra Judle
Som du selv siger til mig - blæs på vægten.
20,5 cm ??????? Er du gal det er flot !!!!!!!!!
Jeg er dybt misundelig *SS* Du må have fået strammet godt op, så inden længe begynder vægten også at gå nedaf. Og som du kan se KAN der en enkelt gang godt være plads til det *hyggelige* - uden at det ødelægger resultatet og sådan skal det jo bare være. Så holder man kostomlægningen.
Kæmpe glad hilsen fra

Corina
19 år26. april 2005 kl. 07:42
#4
re: Mandagsstatus fra Judle
PIFT PIFT PIFT PIFT PIFT PIFT
HALLO EN STRANDSILD DER KOMMER DER!!! ;-)
Flot arbejde Judle
Knuser
Bamse
19 år26. april 2005 kl. 09:04
#5
re: Mandagsstatus fra Judle
Yes Judle.

Jeg er fuldstændig enig med alle de andre. Det er RIGTIG FLOT, at du har tabt så mange cm i alt - og 6 cm. på 4 uger, det er jo kanon!

Selvfølgelig kan du da berette om vægttab i næste uge, når du kører på igen. Vi kan sgu allesammen have brug for en pause, ikke!

Knus Anna
19 år26. april 2005 kl. 09:16
#6
re: Mandagsstatus fra Judle
Hello Judle
400 gram. Nemas problemmos, for dig. De ryger lige om hjörnet. 20,5 cm er sgu flot. Mindre fedt giver plads til flere muskler, og de arbejder i dögndrift. Skönno benno benno ;o)
Du er da allerede en starnd babe.
Knuz
19 år26. april 2005 kl. 09:59
#7
Hvor er I søde!!!
Tak for de positive indlæg - I er da ikke til at undvære ;o)

Kram fra Judle
19 år26. april 2005 kl. 11:34
#8
re: Mandagsstatus fra Judle
Hejsa Judle

Ja det er dejligt når der er røget nogle cm ik? min vægt var også steget i sidste uge men jeg havde også tabt mig i cm og det er jo faktisk det som er vigtigst ik?

Foorsæt den gode stil, så kommer vægten også til at gå ned igen.

Knus smiley
19 år26. april 2005 kl. 11:35
#9
Judle!
Det kører på skinner for dig, der er der vist ingen tvivl om. Lad bare vægten stige lidt i ny og næ, hvis cm. samtidig ryger kan det vist stadigvæk være et resultat af træningen..Også selvom du ikke får dyrket nok indimellem....Der skal være plads til at hygge-spise lidt i ny og næ, ellers bliver det hele for surt, ikke sandt...Stort tillykke med de smidte cm, -sender dig fluks et kæmpe stort men kærligt skulderklap! SLAM BAM!!! *gg* Knuz Mulde
19 år26. april 2005 kl. 15:45


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });