Hej Kirsten.
Stort tillykke - det var flot.
Jeg er på slankedag nr. 3 - mandag gik en smule i vasken. Jeg taster også alt ind jeg spiser, så ja man kan nå at redde en del, hvis frokosten er lige kaloriefyldt nok.. Jeg er simpelthen vild med denne side. Der er ting, man spiser, som man ikke lige regner med er så kaloriefyldt, som det faktisk er..
Jeg holder også mine motionsdage. P.t. er det hver dag, og det har jeg holdt i en lang periode, med fri om søndagen. Jeg gør det egentlig ikke så meget for at tabe mig, men jeg kan mærke, at min krop har det godt med det og jeg har mere overskud og mit humør bliver også bedre. Og så har jeg en idé om, at mit hvilestofskifte bliver lidt højere.
Fortsat held og lykke.
Hilsen Lene
#2 af bumlemus (slettet)
Jeg har tabt 2½ kg, det var det jeg tog på omkring påske. Det er lang tid siden jeg har tabt så meget, men det har nok ikke siddet så fast.
Nu gælder det så de næste 10 dage, der forventer jeg nu ikke at tabe mig så meget, for de kg. har siddet der i mange år, det er nok 14 år siden jeg har været hernede på 61,5 kg. Dengang tabte jeg 18 kg og endte på 60, men denne gang vil jeg længere ned.
Hvordan går det med jer andre med slankedage på stribe? Arbejder iI på sagen eller har I opgivet.?