mandagsstatus fra "the eskimowife":-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
mandagsstatus fra "the eskimowife":-)
Hejsa alle sammen

Uha, det har været en superskøn bededagsferie. Min lille lørdagsmission lykkedes vist, for nu har jeg fået mig en god ven som jeg ikke skal dele med andre, jubii:-)

Vægten siger 73,9 kg, så 700 g er der røget. Det er lige så superskønt, for det har godt nok været en weekend med masser af alkohol og mad.

Så masser af knus fra en eskimo der svæer rundt på en lille lyserød sky:-)
19 år25. april 2005 kl. 19:51
#2
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
Nøøj hvor dejligt, kæmpe tillykke fra mig med din nye "ven" som du ikke skal dele med nogen :-) 700 gram oven i købet er jo bare skønt. Det er dejligt at høre at det hele kører for dig.

Knus LL
19 år25. april 2005 kl. 21:17
#3
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
Jeg vil bare sige tillykke med din "nye" ven og så selvfølgelig også tillykke med det yderlige 700 gram. Du styre bare for vildt.
Min mand er misundelig. Ville ønske det var ham skulle jeg hilse at sige.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 21:44
#4
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
Hej Eskimo

Tillykke med det flotte resultat, trods alkohol og mad i weekenden. Som sædvanligt er du supersej og vedholdende i dit vægttab. Flot klaret.

Tillykke også med din gode ven, som du ikke skal dele med andre.

Kan godt forstå, du svæver derudaf. Bliv endelig ved med det :-)

Knus Anna
19 år25. april 2005 kl. 21:44
#5
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
Nej hvor er det dejligt at din mission lykkedes. Tillykke med di nye ven ;o)

Og flot klaret med minu 700 gram når du har festet.

Kram herfra

Judle
19 år25. april 2005 kl. 21:53
#6
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
KÆMPE stort tillykke med kæresten og ikke mindst VÆGTEN !

Det er super flot begge dele og super skønt !

KÆMPE krammer

Corina
19 år26. april 2005 kl. 07:46
#7
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
Hvor er det fedt tillykke.
Du har nästen nået dit mål og oven i köbet fundet dig en söd ven. Kan godt forstå du sväver lidt rundt.
Er bare så glad på dine vejne. Du er ren inspiration.

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
19 år26. april 2005 kl. 09:51
#8
re: mandagsstatus fra ''the eskimowife'':-)
Hey Eskimo

Super at der er røget 700 gram og jeg kan godt forstå at du svæver rundt på en lyserød sky - tro mig jeg kender godt føgelsen ;o)

Held og lykke med fyren - glæder mig til at høre mere om ham *ss*
Knus Smiley
19 år26. april 2005 kl. 11:31
#9
Hi' Eksi-wife...*ggg*
Tillykke med vægttabet og den nye kæreste, iiihhhh..det er så dejligt at være forelsket, ikke sandt. Jeg tror da for alvor der er gået sommerkådhed i siden..hi hi hi...

Jeg så lige dit motionsprogram under et andet indlæg, -du knokler godt nok flot for sagen, det skal du have...På et eller andet tidspunkt bliver du vist nødt til at sende os et før-og-efter-billede, tror du ikke?? Du må efterhånden være en super-sild!! *SS*

Glade knuzzer fra Mulde
19 år26. april 2005 kl. 15:48


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });