KAOS!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
KAOS!
Hej alle.

De sidste 3 måneder har väret det rene rullen rundt. Först var jeg vikar et sted så stoppede jeg der. Som alle i gamle (MOS) nok kan huske sagde jeg min mening om arbejdsmijöet til chefen! Det var ikke populärt.
Nå ja sket et sket videre i livet. Nu har jeg så hoppet rundt på diverse opgaver i 1½ måned. Og d. 1/4 blev jeg så ansat et af stederne.
MEN lykken har smilet til mig, for et af jeg har s... k.... fået tilbudt et super job. Med mulighed for avnacement efter 1 år. Så afsted igen. efter kun 6 uger her.
Jeg er bare så glad.

Men men men. Jeg kan godt märke at vägten ikke har haft godt at at fremtiden var så usikker. Det har jeg så fået alletiders chance for at råde bod på nu!
Jeg har undersögt cykelruter og tid til mit nye arbejde og meget praktisk udlöber mit månedskort d. 5/5. så derefter må jeg op på cyklen og afsted på arbejde.

Det er ingen hemlighed at jeg ikke dyrker så meget motion. Overhovedet.

Min staus siden jeg tog det förste skridt i den rigtige retning (starten af november) er 5,4 kg. Det er ikke så ruinge enda.
i al den tid har jeg overvejet alt fra pulver kure til tarmskylning og fedtsugning. I kender sikkert alle tankerne.

Puha. Jeg er så god til de her super lange indläg!
Knuz
19 år25. april 2005 kl. 14:00
#2
re: KAOS!
Hej Emis

STORT tillykke med det gode job ! Det bliver spændende !

Dernæste stort tillykke med de 5,4 kilo. Det er da super godt.
Og når nu tingene falder lidt mere på plads, så kommer de resterende kilo også !

Kæmpe hilsen

Corina som er superglad på dine vegne ;-)
19 år25. april 2005 kl. 14:05
#3
re: KAOS!
Ja. også her. Tillykke med jobbet.

Hvorfor vente med cyklen til 5/5? Hvornår var det nu, du starter jobbet. Den 1? Så kan du vel starte der - eller den 2. Skidt med de par dage på kortet, ikke :-)

Og ved du hvad. Jeg synes som Corina, det er flot med de 5,4 tabte kilo. Og de kommer jo ikke retur, vel!

Jeg synes, det er flot, du har bevaret vægttabet trods jobskift og "rullen rundt". Fortsæt du bare den flotte stil. Hvor meget kan du så ikke smide, når der er ro på tilværelsen?

Knus Anna
19 år25. april 2005 kl. 14:25
#4
re: KAOS!
Hej Emis,

Stort tilllykke med det nye job, det er jo virkeligt dejligt for dig, og ja det er jo bare om at få den cykel frem. Hvor langt er der til dit nye arbejde?
Jeg kan godt huske da du skrev at du var blevet fyret pga. du sagde din mening, men jeg må stadig sige at jeg synes at det var så sejt at du gjorde det, og helt klart den rigtige beslutning, og nu kommer du jo sikkert hen på en super arbejdsplads.
Endnu engang tillykke.
Knus LL
19 år25. april 2005 kl. 15:16
#5
re: KAOS!
Hej Emis

Også et stort tillykke med jobbet fra mig - det er da dejligt afor dig og jeg er også sikker på at du nok skal komme i gang med cyklen - jeg er selv begyndt at cykle en del på arbejdet og det er super lækkert. cykler ca. 2-3 gange om ugen, men regner med at jeg snart cykler hverdag.

Tillykken med de tabte kg.......

Knus smiley
19 år25. april 2005 kl. 15:19
#6
re: KAOS!
Stort tillykke med jobbet. Nu ser det ud til, at du får overskud til at se lidt på kiloene! Men 5,4 er nu altså også rigtig flot klaret synes jeg.

Jeg er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå med jobbet.

Knus Judle
19 år25. april 2005 kl. 21:42
#7
I er verdens bedste menesker!
I er bare de bedste menesker i verden!
Jeg begynder på mit nye arbejde den 9/5 og slutter her d. 4/5.

Der er godt og vel 8 km til det arbejde jeg har nu og 10 km til det nye. Så jeg får mit at se til.
Men jeg gläder mig så meget.
19 år26. april 2005 kl. 09:45
#8
Hi' Emis!
STORT tillykke med dit nye job. Jeg husker tydeligt at du fortalte chefen om arb.miljøet...Tsk tsk tsk, visse mennesker tåler ganske enkelt ikke konstruktiv kritik, vel...*ggg* Jeg håber, du bliver vildt glad for det nye job og at kiloene begynder at rasle af dig, nu du finder cyklen frem ;o) God fornøjelse, jeg synes stadig du skal ha' et skulderklap for at ha' holdt de 5,4 kg af vejen i en stresset tid. Det er også flot!!
Knuzzer Mulde
19 år26. april 2005 kl. 15:53


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });