Manglende motivation ????

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Manglende motivation ????
Mangler du motivation ? Så bør du se TV-3´s Du bliver hva du spiser.
Hold da op for et ulækkert program ! Min kæreste støvsugede hele huset for alt usundt lige efter og smed det UD !
Man bliver SÅ dårlig af at se alt det ulækre og usunde.
Har heller aldrig set en tarmvaskning før.......... ! uhh

Har i andre set programmet og hvad synes I ?
19 år25. april 2005 kl. 11:26
#2
re: Manglende motivation ????
Jeg kan desværre ikke se TV 3, men det lyder ikke lækkert det du skriver der. Jeg ser ellers alt hvad der er om kost/livsstil, for det giver da inspiration og gode råd og andres erfaringer kan man jo altid bruge.
19 år25. april 2005 kl. 11:41
#3
re: Manglende motivation ????
Hej Corina

Jeg så det også. Føj for den. Og så skulle jeg have dårlig samvittighed over min slikskål? Næ, du. Den er vist meget meget lille i forhold til.

Tænk, er der virkelig mennesker, der lever sådan? Og er der flere end dem?

Det var simpelthen bare for ulækkert. Kosteksperten havde ret. De må ha' et dødsønske eller noget.

Anna
19 år25. april 2005 kl. 11:48
#4
re: Manglende motivation ????
Jeg så det også og jo jeg synes også at det var mega klamt. jeg så det i lørdags og havde lige bestilt en pizza. AD den var pludselig ikke så lækker mere og det var ellers en hvor jeg selv havde valgt fyldet.
Det gør jeg bare ikke mere.
Har lavet en kostplan udfra det sidste nye iform og kommer til at leve meget sundt og skal til at spise 6 gange om dagen.
Vil begynde at skrive alt ind fra på mandag også min motion. Har lavet en plan for de 2 første uger.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 14:40
#5
re: Manglende motivation ????
*hi hi hi* Jeg var altså ikke den eneste der fik en gavlig virkning af programmet.

Det sætter virkelig nogle tanker i sving. uha da!
Er spændt på familien i næste uge...
19 år25. april 2005 kl. 14:49
#6
re: Manglende motivation ????
Ja det gør det helt sikkert.
det giver stof til eftertanke..

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 15:09
#7
re: Manglende motivation ????
Ja jeg så det også og jeg syntes også at det er utroligt at der er nogle mennesker som kan leve sådan og jo det giver da stof til eftertanke.
Glæder mig også til at se hvordan den næste familie er.......

Knus smiley
19 år25. april 2005 kl. 15:14
#8
re: Manglende motivation ????
Hallo!!!!
Er jeg den eneste der har lyst til at leve i den familie??????
*GGGGGG*
Nej tak, fy for den da, PUHAAAA.
Sådan et program giver stof til eftertanke....
Syntes det er et godt program og at det giver et godt billede af hvordan vi danskere lever, undtagen os, der hele tiden lever på slankekur, sådan næsten da.....
19 år26. april 2005 kl. 09:00
#9
re: Manglende motivation ????
*GGGGGG* ha ha ha....
Jamen de får snart plads til en ekstra med alle de kilo de er igang med at smide. Såhhh...
Ja det giver i høj grad stof til eftertanke. Kæresten støvsugede som sagt vores hus for alt usundt den aften og smed det ud ??? !!!!!!!!!!
Hm.... måske kun klogt ! *GGGG*

Hilsen hende med de store armmuller *GGGGGG*
19 år26. april 2005 kl. 09:03


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });