8. dag i *mit nye liv*

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
8. dag i *mit nye liv*
Ja jeg plejer jo selv at prædike for ærlighed.
Tanken var at jeg ikke ville skrive herinde idag fordi vægten er steget og jeg er SÅ gal i skralden over det.
MEN man skal stå ved sine resultater og lære af dem.
Jeg har løbetrænet efter motionsprogram, jeg har vægttrænet muller og jeg har knoklet hele storebededagsferien i haven 3-4 timer hver dag med hårdt arbejde (grave, flytte sten, tunge stauder,flytte jord m.m.)
Vægten var gået ned fra 77,7 til 77,4 og lå der i nøjagtig 3 dage, men idag var den så pludselig steget til 78,1 ???
ØV ØV ØV Jeg blev så GAL !!! Hvad søren ligner det. Man rammes af den skumle tanke at - så kan det sgu også være lige meget hvis det ikke hjælper at knokle derudaf med motionen alligevel.

MEN: hvis der er noget jeg har lært så er det at DET GØR DET ALTSÅ. Lige pludselig kommer resultatet .
Og man skal stå ved selv dårlige resultater. Det er jo dem der gør slutresultatet endnu sjovere..... !

Så her kom så alligevel en lille beretning her på 8. dagen.
(godt jeg holdt status i torsdags *GGGGG*)

Mange GLADE hilsner

Corina
19 år25. april 2005 kl. 11:24
#2
re: 8. dag i *mit nye liv*
Kære Corina, du har da bare fået flere muskler sådan som du knokler og de vejer jo som bekendt mere end fedt. Det kan også være at du bare skal en tur på potten, og vupti ryger der 2-300 g der. Der taler jeg om erfaring - jeg er desværre ikke dygtig til det hele ugen igennem. Du har i hvert fald dit gode humør, og det skal du bevare. Vægttabet skal nok komme sådan som du knokler.
19 år25. april 2005 kl. 11:44
#3
re: 8. dag i *mit nye liv*
Hej Corina

Ved du nu hvad. Det er altså ikke sikkert, at din vægt er steget, bare fordi du vejer mere i dag. Ens vægt kan godt hoppe og og ned i bølger flere dage i ugen.

Jeg anbefaler dig, at du nøjes med at hoppe på vægten en enkelt dag om ugen. For at du ikke skal blive fortvivlet, når vægten driller. Jeg er sikker på, at du ikke har taget på, med den flotte motion du har fået i bededagsferien. Gem du vægten væk til din ugentlige vejedag, ikke!

Jeg kan fortælle dig, at min vægt pga. væske kan svinge op til 3 kilo på en enkelt dag (ja, du læste rigtigt).

Og selvfølgelig kan det da ikke være ligemeget med motionen.

På den igen, Corina. Du skal se, dit vægttab er kommet for at blive, hvis du fortsætter, som du gør!

Knus Anna
19 år25. april 2005 kl. 11:46
#4
re: 8. dag i *mit nye liv*
jeg tror på at det er fordi du træner så meget at dine muskler er begyndt at vokse.
Har du prøvet at tage målebåndet frem og måle: overarme, talje, hofter og lår?
Der har du garanteret tabt dig.
Prøv at gøre det en gang om mdr. Du vil blive overrasket.

Knus Chiffi.
19 år25. april 2005 kl. 14:43
#5
re: 8. dag i *mit nye liv*
Jeg håber virkelig i får ret *SS*
Jeg har allerede målene skrevet ned. Dem brugte jeg også sidste gang jeg tabte mig de 10 kilo og der kunne man se STORE udsving - også større end på vægten.
Måske det ER muller ?
Kæresten synes ihvertfald det er mærkeligt at se mig træne med vægte *GGGGGG* *he he*
Endnu engang tak for jeres søde svar.
19 år25. april 2005 kl. 14:46
#6
re: 8. dag i *mit nye liv*
Hejsa Corina

som alle de andre skriver så er det nok fordi du har lavet så meget motion - for det ved jeg med mig selv at så stiger vægten og det gør jo en fortvivlet. MEN ikke give op for du gør jo det rigtige. Jeg tro også at det er en god idé at du kun vejer dig en gang om ugen ;o).

Jeg har jo sagt til mig selv at jeg kun bliver vejet hos ww og det kan selvfølgelig være svært nogle gange, men jeg har da klaret det indtil vidre.

Knus
Smiley
19 år25. april 2005 kl. 15:01
#7
re: 8. dag i *mit nye liv*
FY FY FY FY FY Nu skal du høre efter! Kan du så lade være med at hoppe på den vægt hver dag. Ja, nu bliver judle lidt skrap!!!

Vil du ikke love mig, at du ikke vejer dig før mandag igen??? Det er altså bedst for dig, søde.....

Jeg synes du har kæmpet rigtig flot og jeg er helt sikker på, at det er muskler der er på vej. Fortsæt den gode stil og husk målebåndet.

Så skal det med vægten nok komme i næste uge - nærmere betegnet PÅ MANDAG.

Knus og fnis

judle ;o)
19 år25. april 2005 kl. 21:29
#8
re: 8. dag i *mit nye liv*
PIIIIIIIIIIPHANSIIIIIIIIIIIIIIIIINDE!!!!!!
NU SKAL DU GODT NOK LIGE TIL AT HIDSE DIG LIDT NED!!!
*gggggg* ellers så tager jeg den allerstøreste hammer vi har her på værkstedet, og klapper dig over fingerne, næ vingerne, eller måske over din vægt.

Jeg er nu sikker på at på grund af stigningen det er fordi du KNOKLER derudaf med havearbejde og så videre, såp tag lige og fald ned igen, og LAD SÅ DEN VÆGT STÅ, kun en gang ugen husk det du.

Mange glade hilsner tilbage
Bamse
19 år26. april 2005 kl. 08:52
#9
re: 8. dag i *mit nye liv*
Gorrrkk Gorrrk
Piphans farer forvildet rundt og leder efter et gemmested .......
Slemme Bamse drøner rundt efter pipser med en hammer uhhh....haaa....

*GGGGGGGG* Bamse du er SKØN !
Jeg kan dog stolt berette at vægten idag er faldet igen. Til trods for at jeg tog en slapper med motionen igår og snork sov istedet.
Jeg tror SIMPELTHEN ikke jeg kan lade den stå.... Der er jo for pokker mange dage til fredag.... Og den står jo lige ud for mine fødder hver morgen når jeg sætter benene ud over sengen.
Hmmm... måske det alligevel ville være en idé.

Er du på dagsvagt igen ?

Kæmpe krammer fra

Piphans´
19 år26. april 2005 kl. 08:57
#10
PIPHANS!
Vægten skal ikke stå lige der!! Op på loftet, ud i garagen eller et andet tåbeligt sted, hvor du kun gider bevæge dig hen ca. 1 gang om ugen..Det nytter ikke noget, at du går og ødelægger dit pippende gode piphansehumør, fordi du hopper på det latterlige maskineri hver evig eneste dag! Så hør dog efter!!! *ggg* Ellers må Mulde overhale Bamse og gi' dig en med fangevogterstaven, inden han når dig med hammeren...*ggg*
Ha' en god dag og lad nu være med at veje dig før fredag/mandag! Deal???

Knuzzer Mulde, der ved du knokler hårdt og derfor også nok skal få resultater!
19 år26. april 2005 kl. 09:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });