god ferie

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
god ferie
Hejsa allesammen
Jeg vil bare lige sige god ferie til allesammen. Og fortælle jer lidt om min mission de næste par dage hihi:-)

Jeg har længe gået og småflirtet med en rigtig sød og behagelig fyr. Vi har været sammen et par gange efter en bytur og skriver sms'er til hinanden ret tit efterhånden. I går inviterede han mig så over i hans nye lejlighed, hvor vi sad og snakkede hele natten og bare hyggede til kl 5 i morges. Men vi er begge ret generte på trods af vi har været sammen før.
Han er en rigtig flot veltrænet fyr som tøserne vender sig efter i byen når han går forbi, og han har valgt at være sammen med mig. JUBII!!!! det er bare slet ikke til at forstå, når der findes så mange små fikse tøser overalt.
Men altså feriens mission er at få ham helt op på krogen. Jeg skal til fødselsdagsmiddag og fest hos ham på lørdag, så der skal alle sejl sættes til. Så hvem ved, måske vender jeg tilbage mandag, og har ændret navn til eskimokonen, hihi.

Masser af knus fra en lidt træt eskimo:-)
19 år21. april 2005 kl. 20:06
#2
re: god ferie
Hej med dig på den lyserøde sky, kan du nu have en god ferie og hygge dig. Og fang dig så lidt lækkert til dessert, han lyder som en rigtig sød fyr - held og lykke.
Wanning
19 år21. april 2005 kl. 21:22
#3
re: god ferie
Hejsa Eskimo!

Jamen iiihhhh altså, som kærligheden og ikke mindst forelskelserne blomstre her hos os..tihi tihi...Pøj pøj med "jagten", jeg er sikker på, at han nok skal hoppe på din krog, du har jo allerede vagt hans interesse, ikke sandt... Super dejlig fornemmelse for dig, ikke mindst når man tænker på alle de kilo du har smidt de seneste måneder. DET må da være et skulderklap, der vil noget, ikke sandt. *ss*

Ha' en dejlig ferie, -min står på nattevagter og eftermiddagsvagter, meeen lørdag har jeg da fri, så vi kan få gæster..

Knuz Mulde
19 år21. april 2005 kl. 22:24


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });