Corina!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Corina!
Hej söde.

Nu er jeg blevet nysgerrig.
Har du fundet dit löbe program på nettet. Jeg kunne nok godt tänke mig at pröve det. Har fundet et begynder löbe program.
Men hvis det du har er specifikt til folk der vil tabe sig kunne jeg rigtig godt tänke mig at se det!

Jeg hader ellers at löbe men nu skinder solen og vejret er godt. Så mon ikke jeg kan få lokket käresten med på en cykel tur hvis jeg löber ved siden af. Det håber jeg ihvertfald. Han er stadig i vinter mode! hi hi
19 år21. april 2005 kl. 11:58
#2
re: Corina!
Hej Emis

Det fandt jeg på motionsdagbogen.dk
Det varer 8 uger og man skal løbe 3 dage om ugen. Men det er et "blidt" opstartsprogram (15 min. om dagen i starten og så øges det gradvist) så hvis du allerede løber meget er det ikke sikkert du vil have gavn af det. Men der ligger mange forskellige programmer så mon ikke der er noget af det der kunne friste ? *SS*
Held og lykke
19 år21. april 2005 kl. 12:14


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });