Op med humøret! Du er garanteret ved at opbygge muskler. Jeg har selv været igennem det mange gange - sådan et plateau, hvor man bare bliver såå skuffet fordi man synes man kæmper og kæmper og gør alt det rigtige - og så sker der bare ingenting!! Men stol på mig; hvis du holder ud og bliver ved skal vægten nok begynde at gå nedad igen. Jeg har nu tabt i alt ca. 10 kg, og har flere gange undervejs følt at min krop bare ikke ville længere ned - men det kommer den!
Så vidt jeg kan huske er du kvinde - prøv og kig på din menstruationscyklus. Jeg taber aldrig noget den sidste uge før mens. men så ryger der til gengæld mere af ugen efter; det har altsammen med væske i kroppen at gøre.
Så bliv ved! Vi kan godt!
#2 af bruger slettet
Men jeg fatter ikke hvad der sker i min krop.
Det er somom min krop bare nægter at komme under den magiske grænse 67 kg.
- Jeg rører ikke slik, chips, kager, sukker i drikke eller for den sags skyld andre steder end det sukker der indgår naturligt i kosten.
- Jeg får i gennemsnit 600-800 kalorier i underskud hver dag.
- Jeg løber 3 gange om ugen, mellem 20 og 30 km.
- Jeg bruger min cykel som transportmiddel, ca. 50 km om ugen pt.
-Jeg spiser sundt og varieret og har glad smily ud for alt pånær kalorieindtaget hver dag i oversigten.
- Jeg er meget omhyggelig med at taste alt hvad jeg spiser ind, så det er ikke fordi jeg snyder migselv. I øjeblikket spiser jeg langt de fleste måltider hjemme, så jeg vejer stortset al min mad.
-Jeg skejer ikke ud i weekenden, ingen dage siden den 14. januar 2006, hvor jeg opdagede denne side har jeg fået for mange kalorier.
- Den første måned tabte jeg 3 kilo. Nu er det gået helt i stå.
Er der nogle der ved hvad der sker ? Kan det have noget at gøre med at basal-stofskiftet går ned. Eller er det fordi jeg er begyndt at motionere....
Hjælp!!!
Mvh.
Cmf