BamseStatus

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
BamseStatus
Hej rødder.
Så har bamsen været på vægten, og efter 27 pust 17 støn og 4 puha lyde, så blev vægten enig med sig selv om at jeg har tabt mig.
Ikke særlig meget, men har da tabt 400 g.
Det er da en start!!!!!
Jeg har besluttet mig for at starte op med at cykle igen, førhen cyklede jeg jo 42 kilometer om dagen, så kan jeg vel også cykel fra Odder(byen jeg bor i) til Malling cirke 8 kilometer, stille cyklen der og tage toget resten af vejen, forventer efter en blid opstart, at jeg kan tage cyklen med i toget, og så cykle hjem fra Århus til Odder cirka 26 km.
En god veninde har overtalt mig til at købe et par rulleskøjter, så det kan jo også give noget motion.
Nå, men ellers vil jeg bare ønske jer alle sammen en god dag, nu vil jeg snart hjem og holde weekend sammen med lillemusen og min søde kæreste.
Kæmpe krammer
Bamse
19 år21. april 2005 kl. 03:12
#2
re: BamseStatus
Hej Bamse!
Tillykke med de smidte 400 gram, lidt har også ret ved du nok..Hos mig går det heller ikke lige frem stærkt pt., desværre..Meeen mon det har noget at gøre med de jordbærtærter der er konsumeret i løbet af ugen??? det kunne man jo godt ha' en grum mistanke om. MEN nu går det lige så stille mod lysere tider. Mit mål mht. kosten er pt. at spise fornuftigt i hverdagene og så slække lidt, hvis vi skal noget i weekenden. Her på lørdag får vi nemlig gæster ;o) MEN motionen kører heldigvis, så nu må vi se om det kan gi' lidt resultater alligevel. Ha' en super dejlig weekend og hyg dig nu med dine 2 prinsesser. *ss* Knuz fra Muldebeerg
(der måske først holder status i næste uge, nattevagterne driller nogen gange lidt på vægten..)
19 år21. april 2005 kl. 06:16
#3
Hej Bamse
400 gram er da helt sikkert en start, jeg er sikker på at hvis din plan holder om at begynde at cykle til toget, så skal der nok ryge noget mere af.
Der er vist også lidt lettere at tage sig sammen nu hvor solen og varmen er begyndt at komme lidt mere frem.
Held og lykke med det.
Knus LL
19 år21. april 2005 kl. 07:28
#4
re: BamseStatus
Godmorgen Bamse

Ja lige nu ligger du jo og sover sødt efter din sidste nattavagt i denne uge.
Det er da dejligt at du ahr smidt 400 gram - det syntes jeg er flot og det er da dejligt at det går den rigtige vej. Ja det er nu nemmere at tage cyklen når solen er fremme - er selv på cykel på arbejde og det er bare så utroligt koldt, men man får jo heldigvis varmen ;o)

Glæder mig meget til at I kommer på besøg ss.
Knus Smiley
19 år21. april 2005 kl. 08:31
#5
re: BamseStatus
Søde Bamse

Jeg giver Smiley ret. 400 gram. Det er flot. Og hvis du regner lidt på det, så bliver det faktisk til over 1,7 kilo om måneden! Så, det kan du da godt være tilfreds med ikke!

God weekend til jer begge og god fornøjelse med cyklen, Bamse!

Knus Anna
19 år21. april 2005 kl. 10:24
#6
re: BamseStatus
Søde Bamse

Jeg giver Smiley ret. 400 gram. Det er flot. Og hvis du regner lidt på det, så bliver det faktisk til over 1,7 kilo om måneden! Så, det kan du da godt være tilfreds med ikke!

God weekend til jer begge og god fornøjelse med cyklen, Bamse!

Knus Anna
19 år21. april 2005 kl. 10:24
#7
re: BamseStatus
Søde Bamse

Jeg giver Smiley ret. 400 gram. Det er flot. Og hvis du regner lidt på det, så bliver det faktisk til over 1,7 kilo om måneden! Så, det kan du da godt være tilfreds med ikke!

God weekend til jer begge og god fornøjelse med cyklen, Bamse!

Knus Anna
19 år21. april 2005 kl. 10:24
#8
re: Undskyld - langsom forbindelse
Hej hej. Undskyld mit triple svar. Min internet forbindelse er åbenbart lidt langsom i dag, og jeg er ikke det mest tålmodige menneske, så jeg fik trykket nogle gange ekstra :-)
19 år21. april 2005 kl. 10:25
#9
re: BamseStatus
Hej Bamse, det er da godt skuldret med 400g, lidt har også ret, men det er da positivt at det går ned af. Bare op på cyklen og videre, du kan jo tage smiley med hi hi.
Wanning
19 år21. april 2005 kl. 12:02
#10
re: BamseStatus
Du er for sej Bamse !!!!!!!!!

Keep on the good work ! Du er jo allerede på vejen !

Kæmpe krammer og god bededagsferie

Corina
19 år21. april 2005 kl. 12:15



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });