Er der mon nogen der ved hvad en gennemsnitlig galia melon vejer? :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Er der mon nogen der ved hvad en gennemsnitlig galia melon vejer? :-)
Halløj.
Jeg sidder lige og skal til at indtaste dagens mad, men jeg mangler lidt en køkkenvægt, så jeg tænkte om der mon er nogen af jer der ved hvad en gennemsnitlig galia melon vejer? Ja jeg ved godt det er et lidt åndsvagt spørgsmål.

Knus LL
19 år20. april 2005 kl. 17:41
#2
re: Er der mon nogen der ved hvad en gennemsnitlig galia melon vejer? :-)
det er da helt ok:-)
Du skal nok regne med ca 350-400 g melonkød. Det er i hvert fald hvad jeg har fået ud af dem de gange hvor jeg har vejet dem:-)

Uhmm, jeg kunne også godt spise melon. Sommeren er også så småt kommet herop. Der er Man kan se asfalten på vejene, og det drypper fra alle hustage. Solen skinner og sne smelter ligeså stille. Alle er ude og gå og nyde det godt vejr. Der er jo lyst fra kl. 5 til 21-22 stykker. Det er skønt!!!
19 år20. april 2005 kl. 17:59
#3
re: Er der mon nogen der ved hvad en gennemsnitlig galia melon vejer? :-)
Jamen altså kære Eskimo...Du må jo sige til, hvis vi skal sende lidt frugt og grønt ekspress op til dig. Har en kollega, der bliver udstationeret til Grønland lige om snart.. *ss* hi hi hi.. Lyder dejligt at I også kan mærke at foråret og sommeren er på vej.

Knuz Mulde
19 år21. april 2005 kl. 06:18
#4
re: Er der mon nogen der ved hvad en gennemsnitlig galia melon vejer? :-)
Hej Eskimo,

Tak for svaret, jeg vil straks taste det ind i mit madforbrug. Det lyder godt nok dejligt med de lange lyse dage du har deroppe. Jeg nyder selv at foråret er kommet til danmark i fulde drag. det er også skønt med al den frugt man kan få på denne årstid.
Knus LL
19 år21. april 2005 kl. 07:23


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });