Hej
Det lyder på mig som om at du har vand i kroppen, evt pga at du streller lidt over at du vil tabe dig - hvis du overholder de 1200 kcal burde du ikke tage på. Prøv at lade være med at veje dig den næste uge eller to og se hvad resultatet er!?- du skal ikke være bange for at tage på, men bare tænk på at du ikke kan gøre andet end at spise sundt med de 1200 kcal du har, og så må kroppen klare resten af arbejdet!
Held og lykke med det :-)
#2 af EK (slettet)
Jeg tog en del på i og delvist før ferien pga. overspisning, som fulgte i kølvandet på anoreksi, og jeg kom op at veje omkring 64 kilo. Da jeg kom hjem, faldt jeg tilbage til mit gamle mønster og tabte mig på halvanden uge ned til 62,7 kg.
Jeg har siden den 25-07-09 spist 1200 kalorier om dagen, og fra den 25. juli til den 3. august tabte jeg mig ned til 60,0 kg, men siden den 3. august har jeg ikke tabt et eneste gram, til gengæld har jeg taget 700 gram på!
Det forstår jeg simpelthen ikke - jeg spiser rugbrød, frugt, grøntsager, magert kød (kylling og fisk), yoghurt, havregryn, drikker masser af vand - det har jeg gjort siden den 25.
Er der nogen der har et bud på, hvorfor jeg så bliver ved med at tage på?
Hver gang, jeg har tjekket på vægten, har det været det samme som dagen før, eller der er røget 100-200 gram på :S
Det er efterhånden meget frustrerende.