Lidt nyt fra mig

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Lidt nyt fra mig
Hejsa

Først vil jeg lige sige at jeg er utrolig glad for at vi har fundet dette sted så vi igen kan møde og skrive sammen igen. Jeg har godt nok savnet jer alle meget.

Jeg var til vejning i mandags - har ikke været der i to uger - men vægtan sagde desværre pluds på 1 kg. Men de sidste to weekender har også stået i festens tegn. Forrig weekend var jeg på kro ophold med min dejlige kæreste og det var ren forkælelse hele weekenden og i sidste weekend var der afslutningfest i badmintonsklubben - så jeg viste jo godt hvorfor vægten var steget.

Men jeg målte mig i går og siden sidste gang (ca. 7 uger siden) og der var da røget 10 cm i alt, så helt galt er det nu ikke.

Har også været rigtig god til at få en masse motion - lange gåture, cykelture, aerobic og så er jeg kommet i gang med at løbe igen. Har tilmeldt mig til i form løbet her den 8. maj, så der skulle jeg jo gerne kunne løbe de 5 km uden problemer ss. Kosten er også rigtig god - så jeg regner med at vægten begynder at gå nedad igen.

Mange knus Smiley
19 år20. april 2005 kl. 13:15
#2
Hej Smiley ;-)
Det er fuldstændig ligegyldigt med det ENE kilo.
Det er jo blot en masse gram *GF*

Du klør jo på så vi andre står dækket i støvet og med den kampgejst og storforelskelse kan der vist ikke komme dig noget i vejen.
Det ene kilo er snart væk. Og som du kan se på målebåndet tæller det jo slet ikke i det store regnskab. Du har jo tabt dig på kroppen alligevel !
Hvor langt har du tilbage til det endelige mål ?`
Kæmpe krammer

Corina
19 år20. april 2005 kl. 13:23
#3
Hejsa re: Lidt nyt fra mig
Hejsa Corina

Ups nu er det hurtigheden der driller igen *ggg* Mange tak for dit dejlige svar - du er som altid hurtig på tasterne :o)

Mit næste mål er at komme ned på 65 kg og så må jeg se og jeg kan komme længere ned, men det vil jeg først tage stilling når vægten viser 65 kg. Hvad med dig hvad er dit mål?????

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 13:38
#4
re: Lidt nyt fra mig
Pyhh ha ....mit mål ?
Nej det er ret fast 69 kilo. Siger vægten 70 kan jeg da også leve med det *S*
Jeg ville jo gerne have tabt en del til den 3. maj, men det lykkes vist ikke så stort som jeg gerne havde villet. Men hvis ikke man gør noget for det sker deer jo heller ikke noget.
Men det gør jeg NU ! Jeg glæder mig vildt til at komme hjem og motionere.

Det er utrolig langt ned du vil, men hvis du heller ikke er så høj så er det jo nok realistisk *S*
Hvad vejede du da du startede i sin tid ?
19 år20. april 2005 kl. 14:20
#5
re: Lidt nyt fra mig
Uha vægten jeg startede på i sin tid det var 80 kg, så jeg må jo sige at der er røget en del. Den siger lige nu 69 kg, men regner bestemt på at den er faldet i næste uge.

Det har godt nok været en hård "kamp" at komme af med de sidste kg. For 1 ½ år siden sagde vægten 66 kg og det var bare skønt, men det er desværre meget længe siden den har sagt det - den laveste den har været indenfor de sidste pr. måneder er 68,3 kg, så jeg ved jo godt hvad der skal til men det tager åbenbart lidt længere tid.

Ved godt at det nok er lidt lavt, men jeg er en af de personer som tager meget hurtig på, ja jeg skal bare tænke på et stykke chokolade så sidder det på sidebenene *ggg* og nej jeg er ikke så høj er 167 cm - men nu må vi se hvordan jeg har det med mig selv når vægten siger 65 kg.

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 14:52
#6
re: Lidt nyt fra mig
Hej Smiley

10 cm. på 7 uger. Det er da utrolig flot. Så glem lige det ene kilo ikke.

Jeg måler mig ikke, for det kan jeg ikke rigtig finde ud af :-), men jeg kan se, at jeg taber mig rundt om livet. Jeg har fundet ud af, at spejlet er ret vigtigt.

Igen. Tillykke med de tabte cm.

Knus Anna
19 år20. april 2005 kl. 16:57
#7
re: Lidt nyt fra mig
Forkælelse skal der jo også til en gang imellem. Det er vigtigt. Og jeg kan høre, at du nu er klar til at tage kampen op igen, så det er jo skønt.

Knus Judle
19 år20. april 2005 kl. 20:01
#8
re: Lidt nyt fra mig
Hej Smiley.
SVIP SVUP og pludselig har du tabt dig.
Jeg syntes også det er dejligt at der er kommet så mange af de søde gode gamle kendinge fra M&S herind, og føler virkelig vi har fået gang i debatten som den var.
Kan mærke hvor meget jeg selv har savnet det, og når man læser om alle jer, der bare er total aktive så giver det også mig blod på tanden, så jeg tror også jeg vil ud og gå lange ture, cykle lange ture igen og evt. købe nogle rulleskøjter.

Knuser
Bamse
19 år21. april 2005 kl. 03:05
#9
re: Lidt nyt fra mig
Hey Bamse

Syntes at det er en god idé med rulleskøjter - har selv et par, og det er også en rigtig god form for motion. Så kunne vi jo også rulle sammen - skal nok lære dig det - har jo stået en del på ruller.

Regner også med at jeg skal havde gang i rullerne igen ;o)

Knus Smiley
19 år21. april 2005 kl. 08:23
#10
TUSIND tak for alle de søde svar
Godmorgen

tusind tak for alle de søde svar, det varmer utroligt meget at få så meget respons. Det har jeg virkelig også savnet - man få ligsom mere motivation når man læser alle jeres indlæg.

Det er nu dejligt at vi er kommet godt i gang igen med debatten og jeg syntes at dette forum er rigtigt godt, skal jo lige lære det hele men det regner jeg med kommer hen af vejen.

Knus smiley
19 år21. april 2005 kl. 08:25


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });