Smiley Kontra Bamse

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
Smiley Kontra Bamse
Hej alle.
Hmm hvad sker der når to mennesker tager en udfordring op??.
Først er de bange for at de mister kontakten fordi M&S truede med at lukke, så begynder man at skrive sammen privat, og VUPTI, så bliver man forelsket.
Nu syntes vi at det er på tide, at fortælle at Smiley og Bamse er blevet kærester.
Det er hvad der sker når man skriver så meget sammen, og vi er glade for at have mødt hinanden på den måde som vi har gjort, og syntes nu at vi vil fortælle alle jer gamle M&S´er.
Ha en god dag.
Knuser Smiley og Bamse
19 år20. april 2005 kl. 12:10
#2
re: TILLYKKE
Hey I to

Det er da bare super. Hvor er jeg glad på jeres vegne. Tænk engang!

Håber, I ikke bor alt for langt væk fra hinanden :-)

Sikke en dejlig nyhed. Jeg bliver i så godt humør.

Tillykke med det I to. Og jeres projekt "Slanke-sammen".

Stort knuz

Anna
19 år20. april 2005 kl. 12:23
#3
:-)
Nej, hvor hyggeligt!!!
Tillykke til jer begge to. Så har i også hinanden til at holde jer lidt i ørerne, så de sidste kg skal nok rasle af i en fart:-)

Knus Eskimo
19 år20. april 2005 kl. 12:44
#4
re: Smiley Kontra Bamse
Hejsa

Ja det er bare så dejligt at havde fundet kærligheden og det er jo en dejligt måde vi har fundet hinanden på ;o)

Annap: Jeg bor i København/Hvidovre og Bamse bor i Århus så jo vi bor langt fra hinanden, men det ser vi ikke som noget problem for vi er gode til at sende sms og vi taler sammen hver aften.

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 13:00
#5
*SSSSSSSS* Endelig
Piphans var også lige ved at spænges af indestænkt hemmelighed *GGG*
Hvor ER det altså bare dejligt for jer begge, men det har jeg vist allerede givet udtryk for til jer begge privat ! *SS*

Dejligt at I nu vil dele det med alle de andre.

Kæmpe krammer til jer begge 2 !

Piphans´inden
19 år20. april 2005 kl. 13:28
#6
re: Smiley Kontra Bamse
Iiihhhh altså I 2! Så kunne I langt om længe få det sagt...Jamen jeg synes jo også bare det er super dejligt for Jer, men det ved I jo godt, ikke sandt...

Kan I ha' det dejligt begge 2 ;o)

Knuz fra Mulde
19 år20. april 2005 kl. 16:25
#7
Nøøøj, hvor sejt
Stort tillykke til jer to. Tænk engang at man kan finde kærligheden på et slankeforum på internettet. Hvor er det bare dejligt.
Stort knus fra LL
19 år20. april 2005 kl. 17:25
#8
re: Smiley Kontra Bamse
NEEEEEJJJJJJJ HVOR GODT!!!!!!!!!!

Nej hvor er det altså hyggeligt at i 2 sådan har fundet sammen. Det er da en solstrålehistorie ;o)

Min kæreste og jeg fandt også sammen på en sjov måde. Han kom til at sende mig en sms ved en fejl og efter et års tid med en masse skriveri frem og tilbage fandt vi sammen!

Nå, nok om mig - vil bare lige sige, at jeg er glad på jeres vegne.

Knus Judle
19 år20. april 2005 kl. 20:00
#9
re: Smiley Kontra Bamse
Hej alle.
Tak for de søde reaktioner fra jer alle.
Og JEPS det er skønt at have fundet kærligheden igen.
Vi har længe ville fortælle jer det, men syntes ikke vi ville sige det over det nye forum på M&S.
Men her på denne skønne side, syntes vi det var passende at fortælle jer om det.
Judle : Fortæl da mere ;-)
Piphans og Mulde : Tænk I kunne være så stille så længe he he he.
Ha en god dag alle sammen.
Knuser
Bamse
19 år20. april 2005 kl. 20:49
#10
Bamse
Bamse!! Det har dælem-dytteme også været en hård kamp, kan du tro...hæ hæ hæ.....
Knuz Mulde
19 år21. april 2005 kl. 06:19



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });