Jeg tror måske det er vigtigt dit fokus ikke bliver på at tabe dig yderligere, men accepterer at du vejer 62 kilo og det er bedre end at veje 75 eller 66 for den sags skyld. Derudover fastholder du sunde rutiner, sund mad og træning; og på et eller andet tidspunt skal det nok komme.. MEN: Det er altså ikke lykken at remme de 58 kilo; har du fokus på hvordan kroppen ser ud også?
Måske du skulle holde en pause fra vægten, og frem med målebåndet i stedet?
Dit mål skal også kunne fastholdes, og hvis det er næsten umuligt at komme derned, hvordan tror du ikke det bliver bagefter så, når vægten skal vedligeholdes?
Desuden bliver du NØDT TIL at fokusere på de kilo, der allerede er væk. DU bliver nødt til at TÆNKE POSITIVT! Din krop er en del af dig; din ven; den skal behandles godt og sundt; den er ikke bare et eller andet kilo projekt.
Se evt. gamle billeder af dig selv, så ved du at du ikke vil op på de 75 kilo igen går jeg ud fra. Og tænk på bikinisæsonene så småt er på vej.
#2 af burdeikke (slettet)
Er dette sket for nogen af jer??
OG hvordan kommer jeg videre (holder motivationen)
Jeg ved jo godt at jeg "bare" skal "holde ud" men det er meget meget svært og jeg begynder at falde i og tænke; jamen så er det også lige meget.
Kort og godt - hjælp!