3. dag i "mit nye liv" - 300g

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
3. dag i "mit nye liv" - 300g
Jub jub jubbbiii
Jeg har lige sagt nej tak til wienerbrød og gik i stedet ned og købte mig en banan!
Dette er 3. dag efter jeg er startet og jeg har tabt mig 300g.
Det er jeg egentligt rigtig godt tilfreds med.
1. dag røg der nemlig en stor fed nybagt pizza ned fra pizzariaet. Mums. Men ak - det hævner sig gerne.
Først igår kom jeg rigtig igang med motionen. Jeg fik startet op på "jeg vil tabe mig" løbeprogrammet. Det var skønt. Hårdt her 1. gang, men ikke så hårdt at man ikke vil igen.
Jeg fik desuden trænet med håndvægte så mormorarmene gerne skulle forsvinde inden sommer.
Idag håber jeg så på at kunne lægge lidt mere motion ind, så nu får vi at se.
Er bare så glad idag ;-))
19 år20. april 2005 kl. 10:36
#2
re: 3. dag i "mit nye liv" - 300g
Det er dejligt at læse! Godt valg med bananen istedet for wienerbrødet! Jeg synes at det er skønt at kunne skrive og fortælleomden fremgang vi har, så man på de dårlige dage kan kigge tilbage og tænke på alle de skønne og glade øjeblikke man har haft, er sikker på at det kan motivere én!

Selvfølgelig skal der være plads en pizza eller burger engang i mellem, men jeg vælger bevidst børne pizzaerne, og supplere med lille skål havregryn med kakaoskummetmælk til dessert, på den måde får du stillet pizzatrangen, en sød dessert som er kaloriefattig og igennem havregrynene, proteiner og fibre så maven har noget at arbejde med i længere tid.

Tillykke med de 300 g.! :-)
19 år20. april 2005 kl. 11:39
#3
Hej Mai
Tusinde tak skal du have ;-)

God ide med børnepizzaerne. Det vil jeg overveje til næste gang!
Ja det er super skønt at kunne fortælle og dele gode og dårlige oplevelser med andre som forstår én.

Jeg tabte 10 kilo på 2 måneder (marts+april) 2003 da jeg skulle giftes. Det var ved hjælp af samme type forum. Det er absolut en nødvendighed med et kærligt spark engang imellem og ros når det går godt ;-)

Jeg holdt det i over 1 år men slækkede så FOR meget på det hele. Der kom så rigeligt af store ting som jeg skulle forholde mig til og så røg vægttanker m.m. LIDT for langt væk. Så nu er jeg på den igen.
10 kilo væk inden sommeren.

Hvor er du ? Har du et mål og har du nået noget endnu ?
19 år20. april 2005 kl. 11:43
#4
re: 3. dag i "mit nye liv" - 300g
Hejsa Corina

Sådan det er super flot at sige nej tak til winerbrød og i stedet for købe en banan - DU er jo bare for sej....

Den pizza du spiste forleden skal du bare glemme og jeg kan jo løæse at du er godt i gang med motionen igen, så den er snart væk igen ;o)

Kan virkelig læse at du er to motiveret
Knus Smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:48
#5
re: 3. dag i "mit nye liv" - 300g
Hej pipper.
Jaa bare fordi vi har skiftet side, slipper du ikke for mobningen he he he.
Det rykker virkelig i dig, det er da skønt, og som Smiley skriver, så glem den pizza, du kan jo hverken gøre fra eller til.
Men et stort plus fordi du er motioveret.
Mormorvingerne skal såmænd nok blive smukke til sommer.
Knus
Bamse
19 år20. april 2005 kl. 12:04
#6
re: 3. dag i "mit nye liv" - 300g
Hej Corina

Flot flot start du har fået. Og træningen med håndvægte, ja den skal du bare blive ved med. Det er kanon, så flotte muskler man får i løbet af ganske kort tid. Da jeg startede, gik der kun 14 dage, før alt var strammet totalt op (altså inde under alt fedtet forstås). Men det kunne ses! Jeg har stadig lidt mormorarme, men man kan se de seje muskler inden under.

Jeg laver også mavebøjninger - lige og skrå, så der er til alle muskler. Og det kan også ses.

Og så har jeg fået at vide, at det er den bedste måde at forbrænde fedt på. For dine muskler forbrænder energi. Jo bedre muskler - jo mere energi. Også når du sidder stille, forbrænder de kalorier for dig. Og når du sover. Det kan jeg godt lide at tænke på!

Jeg synes det var supersejt, at du sagde nej til wienerbrødet. Så pyt med pizzaen.

Du skal nok nå dit mål.

Knus Anna
19 år20. april 2005 kl. 12:20
#7
super gået!!
hvor super godt gået at du sagde nej til wienerbrødet. Hvidt brød og kager er seriøst en af de største fristelser man kan stille foran mig, så jeg bøjer mig i støvet:-)

Det lyder også godt med løbeprogrammet. Jeg gik selv igang for 2 mdr siden og nu løber jeg 8-9 km på en time og 5 km på lige under en halv. Det er et idrætsform hvor du ser fremskridt hurtigt og tydeligt, så bare klø på!!!

Fortsat god og sund dag
Knus Eskimo
19 år20. april 2005 kl. 12:42
#8
re: 3. dag i "mit nye liv" - 300g
Jeg startede igår! .-) min vægt stod på 70,8 og det måtte jeg se at indse! Jeg har startet en anden tråd herinde i vægttab forummet hvor jeg regner med at kunne fortælle en gang om ugen om et forhåbentligt vægttab. Mit mål er at se tallet 59 på min vægt, men det er nu tøjet og spejlet der tæller mest.
19 år20. april 2005 kl. 13:00
#9
Til jer alle ;-)
I er simpelthen for SØDE !
Jeg blev bare SÅ glad for at læse jeres svar. Og motivationen steg lige et par grader til !

Håber at kunne levere varen *GGG*
19 år20. april 2005 kl. 13:18
#10
re: 3. dag i "mit nye liv" - 300g
Flot klaret. Det er nemlig MEGET svært at sige nej til wienerbrød!

Også flot at der allerede er røget 300 g. Men søde Corina, pas nu på at du ikke kommer til at veje dig alt for tit, ikke??

Knus Judle
19 år20. april 2005 kl. 19:57


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });