hej, snartslank, ja, det er urealistisk, at tabe 1 kg om ugen, for så er det ikke fedt, men muskelmasse du taber, ½ kg. om ugen er mere passende, man taber sig altid mest i begyndelsen, men det varer ikke ved, det er bedst, at spise 5 - 6 gange om dagen, bare lidt,
ellers sætter kroppen bremserne i, og tror der er hungersnød, så den passer godt på fedtet, men ved at spise flere små måltider, bliver kroppen narret. Der er selvfølgelig en videnskabelig forklaring på det, som jeg ikke vil komme ind på, men jeg har set på din kost, du er åbenbart ikke bange for at få for højt kolesteroltal, der giver fedt om hjertet, du må højest få ½ æg OM UGEN,
og hvis du vil tabe dig, og så er der lige avokado
ups, der er rigtig mange kalorier i ,spar på det, spis en kost med mange fibre i, lidt fedt , mange grøntsager mindst 600 gr om dagen,
så skal du nok tabe dig, for du får meget motion, det er flot.
m.v.h. marius
#2 af bruger slettet
Så er ferien slut, jeg har været tilbage på jobbet i snart 2 uger. Var på en dejlig ferie i USA. Vi boede privat og var derfor underlagt vores værtfamilies mad- og bevægelsesvaner - hmmm - det kostede 4 kilo til alle i familien.
Jeg har i den første uge tabt 2.5 kilo men nu står vægten fast. Jeg spiste intet andet end salat - det kan jeg bare ikke holde ud i længden.
Jeg spiser nu: ( menu fra i går)
morgenmad: 1 rugbrød med banan
frokost: salat m. avocado og rejer
aftensmad: 3 små æg og 100 g. røget filet, foråsløg og tomater
dertil drikker jeg hver dag mere end 3 l. vand.
Jeg cykler 20 km. eller går ca. 5 km hver dag
HVORFOR SKER DER IKKE NOGET?????????????????
jeg har erfaret at bare jeg spiser 1/2 rundstykke eller andet af hvedebrød kommer jeg mig lidt - er der andre der har gjort samme erfaring??
Jeg er bare så utålmodig - vil tabe mindst 1 kilo om ugen - er det urealistisk?
Hilsen snartslank
ps. måske aldrigslank???