Madogsundheder SE HER

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Madogsundheder SE HER
Hejsa.
Jeg har de sidste to dage haft kontakt med en eller anden fra mad og sundhed.
De er pludselig vågnet op, og har vildt interesseret i hvordan det gamle forum var.
Måske fordi jeg skrev, at folk flygtede fra deres side nu.
Ved ikke om de VIRKELIG er ved at tage sig sammen, og vil lave det gode gamle forum om igen.
Men lad os nu se..........
Jeg syntes det er rart, at vi er samlet herinde og at der er GANG i skriveriet.
Så bliv endelig ved.
Knus
Bamse
19 år20. april 2005 kl. 00:00
#2
re: Madogsundheder SE HER
Super godt Bamse. De skal sørme have det at vide !
Meeeeennn ved ikke om jeg vil tilbage igen. Kvaliteten er der virkelig slækket på. Og her kan man jo følge sin vægt og status.
19 år20. april 2005 kl. 10:39
#3
re: Madogsundheder SE HER
Hej Bamse

Jeg har det lidt som Corina.

Jeg vil sige, at jeg har sendt dem adskillige mails og klaget min nød over det åndsvage forum. Og jeg har overhovedet ikke fået noget svar. Jeg har ellers holdt mine mails i en positiv og konstruktiv tone, men de ulejligede sig ikke med at svare mig. Så for så vidt mig angør, synes jeg at løbet er kørt for dem.

Jeg synes det her forum er OK, men det kan ikke helt erstatte det gamle. Her skal man vide, hvornår man sidst var på og tjekke datoer og tidspunkter på indlæg. Det behøvede man ikke i det gamle forum.

Men det er fedt, at I er her - næsten - allesammen.

Knus Anna
19 år20. april 2005 kl. 12:15
#4
Hej Bamse og Annap
Jeg har forespurgt om ikke vi kan få en email når der kommer nyt indlæg og det synes webmaster (lone) var en rigtig god ide. Så kan vi abonnere på enten en tråd eller et helt forum.
Håber det snart kommer ;-)
19 år20. april 2005 kl. 13:32
#5
re: Madogsundheder SE HER
Ja det ville være dejligt hvis det kunne lade sig gøre, men det må vi jo vente og se. Syntes bare det er dejligt at vi har fået gang i debatten igen ;o)

Smiley
19 år20. april 2005 kl. 14:54
#6
re: Madogsundheder SE HER
Hej Bamse

Det er da dejligt at de er ved at få øjnene op. Endelig hjalp alle vores breve til dem.... Eller det får vi jo så at se. Vi må da håbe, at man igen kan få lyst til også at komme på deres side igen.

knus Judle
19 år20. april 2005 kl. 19:55
#7
Mail vedr. ny tråd!
Hej med Jer!

Det ser faktisk ud til, at man godt kan tilmelde sig en mail nu, når der kommer et nyt emne fx. under "vægttab"... Det er lagt ind under Jeres profiler...bare lige til orientering ;o). Ting sker tilsyneladende lidt hurtigere her end på M&S.

Knuz fra Mulde
19 år21. april 2005 kl. 06:22


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });