Jeg oplever aldrig selv at min vægt svinger så meget fra dag til dag medmindre jeg har virkelig har overspist dagen før, eller slet intet spist. Men jeg vejer mig ellers også hver morgen. Og det har folk altid brokket sig over og sagt; "du skal kun veje dig én gang om ugen for ellers kan der være forvirrende udsving."
Derfor vil jeg gætte på at det er individuelt, og at vægten svinger mere hos nogle end andre... Jeg vil så kun kunne råde dig til at tage det med et gran salt hvis vægten er gået drastisk op eller ned.
Hvis du føler dig stresset over at se de store udsving, så prøv at nøjes med at veje dig en gang om ugen.
Og hvis du er i tvivl om hvorvidt din badevægt virker optimalt, så kan du jo altid prøve en anden :-)
#2 af bruger slettet
Til mit "problem". Jeg vejer mig selv hver dag, men det sker ofte, at vægten svinger op og ned 1,5 kg fra dag til dag. Oplever I også sådanne ting???, eller er det mon badevægten, der er dårlig? Det er ikke fordi, jeg indtager store mængder mad den ene dag og intet spiser den anden.
Mvh H