ny bruger!

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
ny bruger!
Hej alle

Jeg tænkte at jeg lige ville lægge en hilsen nu hvor jeg der var et forum for vægttab.. Har læst nogle af jeres indlægog det er jo utrolig flot hvad I har opnået!

Selv er jeg nu kommet op på de 70 kilo, et tal som jeg ikke vil indse, men bliver nødt til det, så nu skal der gøres noget ved sagen. Min kost kommer til at bestå af flere proteiner, da jeg desværre ikke er så vild med grønsager, men det skulel også være forsvarligt nok, da de jo mætter mest.

Træningen kommer til at bestå af dansetimer, yoga og pilates i træningscenter 3-5 gange om ugen ( det skal være sjovt før det motivere mig) og konditionstræning 30 min. hjemme på kondicyklen minimum 3 gange om ugen.

Mai
19 år19. april 2005 kl. 14:59
#2
Hejsa Mai!
Bare det at du nu er kommet igang, er det første skridt på vejen. Vi er mange der ligger i 70'erne, så hop med på vognen og Eskimos udfordring om, at komme ned i 60'erne senest den 1. juni. Vi skal nok bakke dig op, det skal du ikke være i tvivl om.

Go' fornøjelse og velkommen i banden! ;o)

KH Muldebeerg
19 år19. april 2005 kl. 15:21
#3
hejsa Mai
hey. Hyggeligt med nye hoveder:-)
Det ser da også ud til at det er en gangske fornuftig måde du har valgt at gribe tingene an på. Proteiner er en genial ting når man skal tabe sig, og du har masser af motion på programmet. Så bliver vægttabet også flottest.
Men velkommen ombord:-)
Eskimo
19 år19. april 2005 kl. 15:36
#4
re: ny bruger!
Velkommen til. Håber du får gang i et godt vægttab. Dine motionsplaner lyder rigtig gode. Selv når jeg desværre ikke så meget, men lidt har også ret.

Knus Judle
19 år19. april 2005 kl. 19:50
#5
re: ny bruger!
Mange tak alle sammen!! Ja for at være mere præcis så stod vægten på 70,8 i morges og jeg vil gerne tabe mig 11 kilo (plus/minus - det er spejlet og tøjet der komme til at være den af gørende faktor) da jeg gerne vil se tallet 59 på min vægt!!

Idag har jeg trænet 45 minutter på kondi cyklen der hjemme, min madfordeling ligger godt i de forskellige områder ( protein, kylh. og fedt).

Er der nogen der ved hvis man nu kører med en gennemsnitsfart på 19-21 km./t på en kondicykel, om der så er en mulighed man kan vælge på motionslisten istedet for 'cykling 16 km./t.' der vil passe meget godt på det ?
19 år19. april 2005 kl. 23:03
#6
re: ny bruger!
Hej Mai.
Også velkommen til, disse søde mennesker skal nok give dig et los i røven, hvis det går helt galt.
Dog vil jeg sige, pas på du ikke sætter dig selv for hårdt, men hensyn til motion, for man bliver så skuffet, hvis man ikke selv lever op tikl det man lover.
Knus
Bamse
19 år20. april 2005 kl. 00:02
#7
re: ny bruger!
Haj Mai.

Velkommen til. Det ser jo rigtigt godt ud med dine motions planer, jeg dyrker selv Yoga og Pilates og er rigtigt glad for det. Jeg ved desværre ikke mht et alternativ til cykling 19-21 km/t på listen. Jeg går til spinning hvilket heller ikke figurerer (det gør Yoga vist heller ikke).

Knus Lois Lane
19 år20. april 2005 kl. 08:27
#8
re: ny bruger!
Med hensyn til at sætte sig for høje mål med træningen ved jeg godt at de forventninger jeg har måske er lidt høje. Men jeg ved også at der skal en god portion motion til og at det ikke nytter at jeg træner en enkelt gang ellerto om ugen .. så hellere blive 'skuffet' over mig selv hvis jeg ikke når til træning, så min dårlige samvittighed kan sørge for at jeg kommer afsted næste dag. Men jeg indrømmer at jeg helt klart er typen der kan have brug for venlige spark bag i :-)

Og hvis der er andre som ved hvad man kan vælge på motionslisten, så man som Lois Lane går til spinning og jeg selv somcykler lidt stærkere end de angivne forslag så sig endelig til!
19 år20. april 2005 kl. 10:11
#9
re: ny bruger!
Hejsa

Velkommen det er jo dejligt at der også kommer nogle nye til ;o)

Held og lykke med vægtabet

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:43
#10
Stort velkommen
Håber du får lige så stor glæde af forumet som de fleste af os andre har haft med vores tidligere forum.
Jeg synes det er en rigtig flot plan du har lagt dig. Pas blot på om du kan overholde det. For som Bamse også skriver, så er det træls og man oplever nederlag hvis ikke man kan.
Men du virker viljestærk, så pøj pøj

Jeg hepper på dig ;-)
19 år20. april 2005 kl. 11:47


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });