Inspireret af Eskimos

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
Inspireret af Eskimos
flotte vægttab..... Hvor meget har DU egentlig tabt dig siden august 04???

Jeg starter!
Tabte kg siden 2. august: 11,1 kg.

Judle
19 år19. april 2005 kl. 14:00
#2
re: Inspireret af Eskimos
Hej Judle

Jeg synes, det er et rigtig flot resultat. Hvor meget skal du tabe i alt?

Jeg startede med at have ca. 29 kilos overvægt. Siden 3. januar har jeg tabt 10,7 kilo. Mit mål er 72 kilo (startvægt 101,4), så jeg har en bid vej endnu.

Anna
19 år19. april 2005 kl. 15:17
#3
re: Inspireret af Eskimos
Hej Judle og Anna!

Det er flot med Jeres vægttab...Siden august har jeg desværre både tabt og taget på :o( 11. oktober hed vægten 69 kg. JUBIII....men så kom der lige en ishockeykamp og et ømt haleben i vejen, så vægten landede på 73 kg. Pt. siger den 72,5, så det må være 0,5 jeg har tabt mig...Ææævvvvv.....
19 år19. april 2005 kl. 15:19
#4
re: Inspireret af Eskimos
Hej Mulde

Du skal da ikke sige æv. Flot at du har tabt et halvt kilo nu. Koncentrer dig om det og om fremtiden og ikke græde over spildt mælk, søde. Det haleben kom i vejen. Bare ærgerligt.. Du må videre. Du kommer ned i 60erne inden 1. juni. Det er jeg helt sikker på. Go girl!

Knus Anna
19 år19. april 2005 kl. 15:33
#5
hejsa Anna
10,7 kg på 3½ måned er ret imponerende. Jeg er sikker på du nok skal få smidt resten også. Vi havde nogenlunde samme udgangspunkt og nogenlunde samme mål, så jeg vil klart følge dig. Du må huske at skrive herinde, når det bliver træls, for det gør det altså en gang imellem. Husk at forkæle dig med nyt tøj, når det gamle bliver for stort!! Der er ikke nogen større glæde, end når bukserne kan hives ned uden at blive lynet op:-)
Og din næste succes er 800 gram væk. Jeg glæder mig til at hilse dig velkommen i AMO90-klubben : Aldrig mere over 90 kg:-)

Knus Eskimo
19 år19. april 2005 kl. 15:39
#6
re: hejsa Eskimo
Hej Eskimo

Ja. Jeg har allerede prøvet det der med tøjet. Er gået fra en 46 til en 42/44 på 3 mdr. Har smidt de alt for store bukser væk og købt nye. Så hænger de ikke og venter på mit større jeg i skabet. Det var kanon! De nye er billige, for jeg regner ikke med, at jeg kan passe dem ret længe. Når jeg når nærmere målet, skal jeg nok ud og spendere lidt :-)

Anna
19 år19. april 2005 kl. 16:06
#7
re: Inspireret af Eskimos
Hej AnnaP

Jeg vil gerne tabe 9-10 kg mere. Den 2. juni vejede jeg 96 kg. Men det skal dog siges, at det var med en baby i maven! Så alt i alt har jeg tabt 22,8 kg siden 2. juni.

Jeg er nu tilbage på den vægt jeg havde før jeg blev gravid, så de sidste 10 kg er dem jeg vejede for meget før graviditeten.

Jeg synes det er rigtig flot at du har tabt over 10 kg i år. De sidste skal nok komme.

Knus Judle
19 år19. april 2005 kl. 19:48


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });