jeg kender godt det der med manglende inspiration i køkkenet, jeg er heller ikke lige en ørn til det, men jeg har brugt noget tid på at søge på nettet efter fedtfattige retter, og gemt og printet en masse opskrifter ud, det har hjulpet en del, og alligevel må jeg indrømme at jeg tit ikke lige kan få taget mig sammen til at stå og lave noget efter en opskrift om aftenen, men jeg har en grundholdning, at hvis jeg generelt spiser sundt over dagen, så sker der ikke så meget ved, at der er lidt ekstra kcal til aftensmaden, og så tager jeg ALTID kun én portion.
men prøv at søge på arla og karoline's hjemmesider og ellers på fedtfattige retter på google, de ret mange gode ting...
#2 af oOHeidiOo (slettet)
Jeg har været oppe og veje 96-98 kg, men via et væddemål en en veninde og gensidig motivation tabte vi begge ca 20 kg!:) men vi er ikke hel færdig endnu, jeg mangler stadig en 10-12 kg da jeg gerne skulle ned på ca. 70-72 kg og hun mangler ca. 20-30 kg da hun lige har fået en lille dreng:) . Men jeg har lidt svært ved at motivere mig de sidste par måneder, men nu skal det være!
Jeg tror en af grundene er at jeg ikke havde nogle problemer med at lægge min kost om og derfor også nok har haft rimelig nemt ved at tabe mig, men problemer er så også at hvis jeg falder i, tænker jeg bare at jeg kan jo sagtens tabe det igen og derfor har motivationen også udeblevet!
En anden grund er at jeg ikke altid er lige al for opfindsom i køkkenet, så i perioder er jeg nok gået lidt sur i det. Så hvis folk sætter derude med en masse nemme og sunde retter, så bare fyr løs:)
Det er første gang at jeg prøver den her side, så jeg håber at den og jer derude kan hjælpe mig igang igen:)
Bare mens jeg har sættet og læst nogle af de forskellige indslag har allerede hjulpet lidt:)