Vil lige tilføje at jeg fra barn af, altid har spist italiensk morgenmad.
Og hvis i ikke ved hvad det er, så bliver i nok overrasket over hvor USUNDT morgenmaden er dernede.
Kaffe med varm mælk, sukker.
Eller varm kakao.
Croissanter, kage, kiks, eller et styk hvidt brød med nutella eller marmelade.
Men tit bare kager.. mhhh gode kager.. men det er godt nok usundt at spise sådan hver dag. Men sådan er det altså i Italien.. desværre.. men jeg vil ikke klage over de andre måltider.. de er rigtig gode, lækre og behøver ikke være usunde.. :o)
Da jeg flyttede til DK, fik jeg ikke rigtig noget til morgenmad.. kun i weekenderne og det var rundstykker med nutella og kakao.. ikke meget bedre.. så har aldrig været vant til noget "sundt" til at starte dagen på.. det er godt jeg er begyndt at tænke lidt mere over det NU.. hvor jeg selv kan bestemme ;)
#2 af Dior (slettet)
Jeg er først ved at vænne mig til det - og jeg er sikker på at det er SUNDT, og vigtigt at spise det, så er ved at få det som en vane.
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal starte dagen ud med..
Har prøvet havregryn og mælk.. men synes ikke det smager så godt, og så synes jeg at havregryn indeholder utrolig mange kalorier..
Andre forslag til gode, slankende, mættende og ikke mindst LÆKRE morgenmads måltider som jeg kan bruge?
Og hvad spiser i? Hvor mange kalorier indtager i ca. på det ene måltid? Og kan i mærke en forskel, fra hvis i nu ikke spiste morgenmad før.. og så nu?
Godt nytår alle.. og held og lykke fremover!