en lille udfordring

Du læser en tråd i debat > vægttab

#1
en lille udfordring
Hejsa Allesammen
Jeg synes allesammen vi nærmer os grænsen til at skrive et lavere tal forrest på vores vægt. Hvad med at give den en kollektiv skalle og sige 1. juni, når det officielt er sommer er vi alle rykket "en vægtklasse" ned.
Det gælder også dig Mulde, hehe. Jeg skal gerne løbe bag dig hele vejen og give dig et lille puf i måsen af og til:-)
vi har 6 uger, og som jeg lige kunne se det er der ingen af os der skal af med mere end 5 kg. Det er muligt!! Og Ihh, hvor bliver vi glade og stolte af os selv og hinanden når vi når målet sammen!!!
Sund mad og motion og farvel til vinterpelsen... var det noget?? Hvem er klar??

Hygge fra Eskimoen
19 år19. april 2005 kl. 11:53
#2
re: en lille udfordring
Jeg er klar til udfordringen!

Judle
19 år19. april 2005 kl. 13:46
#3
Den er i top!
Hej Eskimo og Judle!

Eskimo...selvfølgelig er jeg da klar på en udfordring. 1. juni SKAL vægten maxt sige 69, og meget gerne 67 kg...meeeen vi tager det lige hen ad vejen!

Har forresten løbet 6,1 km idag, ahhhhh.....

Ha' en dejlig dag!

Knuz Mulde
19 år19. april 2005 kl. 15:18
#4
re: en lille udfordring
Hæ hæ. Den er jeg gerne med på. Jeg mangler kun 800 gr., så er jeg i 80'erne. Så det bliver en let opgave.

Anna
19 år19. april 2005 kl. 15:18
#5
Hi hi hi Anna!
Ja, der er nogen der har det lettere end andre....MEN du har til gengæld også knoklet flot for det, så det er dig vel undt...Tillykke med de smidte kilo til nu og keep on the good work ;o)

Knuz fra Mulde
19 år19. april 2005 kl. 22:47
#6
re: en lille udfordring
Jamen jo dag.
Jeg tror også godt jeg vil tage udfordringen op, og deltage.
Er ikke sikker på at jeg kan nå at tabe mig 4 kg inden 1/6 så jeg kommer under 100, men jeg tror jeg kan tabe mig 2, så jeg er på vej.
Sååå jeg er med.
Knus
Bamse
19 år20. april 2005 kl. 00:10
#7
re: en lille udfordring
Hejsa

Det er da en udfordring som jeg gerne vil tage op - men jeg kommer ikke en vægtklasse under det jer er - er i den vægtklasse jeg skal være med skulle gerne smide 5-6 kg mere.

Så jo jer er med.

Knus smiley
19 år20. april 2005 kl. 11:39
#8
Pyhhh
Så skal jeg af med 7,5 kilo....

Men OK.
Min livsindstilling har altid været : sigt højt. Det er ikke sikkert du rammer målet, men så rammer du højere end du normalt ville have gjort.

Jeg er frisk på en udfordring. 1 juni. Lad os så for alvor tage os godt sammen.
Er der så en præmie til den der har tabt sig mest ? *SS*

Bamse : du kan da også godt være med. Og jeg er sikker på at du nok skal nå mere end de 2 kilo. Men 2 kilo er også rigtig flot.

Mange hilsner

Endnu en deltager til udfordringen ;-)
19 år20. april 2005 kl. 13:36


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });