Hej Githa
Når du ammer, synes jeg, det er en dårlig idé at forsøge at tabe sig, så jeg er afgjort af den mening, at du mangler næring. Spis lidt mere, ikke sådan at du tager på, og se om det hjælper. Hvis ikke, ville jeg søge læge.
#2 af annetynd
JEG ER TRÆT!!! Jeg falder nærmest om af træthed flere gange dagligt. Ved middagstid når jeg ammer min ´søn falder jeg i søvn i sofaen, inden aftensmaden falder jeg i søvn, og når jeg putter ham kl 20.30 falder jeg i søv.. selvom jeg sidder ret op og ned. Jeg er simpelthen så træt!!
Mit daglige kalorieindtag ligger på 2000 til 2400 kcal dagligt (da jeg jo ammer) jeg er moderat aktiv, går en tur om formiddagen med barnevognen, så jeg kan få noget lys her i den begyndende mørke tid. Derudover tager jeg lysterapi ½ time dagligt, men synes ikke det hjælper på energien. Jeg spiser dagligt en vitaminpille, tilskud af kalk, fiskeolie og jern - så er det jeg tænker om jeg mon får for lidt kalorier, siden jeg bliver ved med at føle mig sådan i underskud.. Jeg taber mig ikke sønderligt ca et kvart kilo om ugen, men kroppen har det jo også med at holde igen, hvis den får for lidt.. Nogle erfaringer eller gode råd?