Flot klaret, og dejligt for dig, at du er lige ved målet:)
Min vægt er heldigvis begyndt at gå ned igen efter en del uger, hvor den stod helt stille..
Siden sidst er der røget 1,3kg, så min vægt er nu 74,8kg. Noget er det er sikkert væske, men bare det at vægten går ned af er fantastisk!
Desværre kan jeg efter en samtale med lægen konstatere at jeg har en overbelastning i knæet, så motion er sat på pause lige forløbig, desværre.
#2 af bruger slettet
Det sidste kilo kommer nok til at tage noget længere tid, da jeg har fået lavet et mere seriøst styrketræningsprogram og derfor forvente at mine muskler nu virkelig skal begynde at vokse. Det gør heller ikke så meget, er efterhånden meget tilfreds med hvad jeg ser i spejlet så den sidste tid er vist mere finpudsning for hyggens skyld end det er et reelt behov.
Men i dag kan ingen tage glæden fra mig. Husker en situation på min badevægt da jeg gik i ottende eller niende klasse, hvor jeg ønskede at jeg kunne få mig en vægt der indeholdt tallet 56. Der skulle så gå en del år og en lille rejse til BMI>25s verden, men nu er den sgu ved at være der!!