jeg har et strækmærke på maven fra jeg var gravid. Jeg fik en abort i 3 måned, men nåede at få et stræk mærke. selvom jeg tabte mig og blev flot, så er strækmærket altså præcis det samme... Jeg tror desværre ikke at man kan få strækmærker væk igen.
Mod løs hud skulle det bedste være et langsomt vægttab og motion og så tålmodighed...
Jeg har godt hørt at indmad og især lever skulle medvirke til strammere hud, men jeg har også læst at det ikke virker sådan. Men hvis man kan lide det, så skader det jo ikke at spise indmad...
#2 af Frk Jakob (slettet)
Jeg er gravid og har termin om et par dage. Graviditeten har desværre givet en hel del strækmærker på maveskindet, og det har i forvejen udvidet sig en del under graviditeten, så jeg forventer at få en hel del løs hud på maven, når jeg har født, og starter på slankeprojektet.
Jeg har hørt at lever og andet indmad skulle have opstrammende effekt på huden, derudover skulle et ekstra dagligt indtag af A-, C-, D- og E-vitamin også have god effekt. Er der nogen herinde der har erfaring med dette, eller andre erfaringer de vil dele ud af?
Glæder mig til at høre fra jer
Venlig hilsen Githa