God formiddag,
Godt klaret Spacy at tabe et helt kilo på en uge. Jeg plejer max at tabe 500-700g.
Jeg vejer 70,1 i dag. Dvs jeg har taget ca. 1,3 kg på siden jeg skrev herinde, for 2 uger siden. Der har været en Roskilde Festival i mellem og så en uge, hvor jeg ikke lige umiddelbart kan finde på en unskyldning på hvorfor jeg har spist usandsynligt meget jeg ikke havde godt af.
Mit mål til næste uge er at vægten skal stå på max 69,5 kg
#2 af bruger slettet
Blev lige lidt forvirret, men det er da d. 16/7 idag.
Jeg har tabt mig 1 kg. siden sidste uge :-) Det er jo bare rigtig dejligt.
Dvs min vægt siger 70,5 kg.
Jeg føler at jeg har fået fat igen og motivationen og de gode vaner er tilbage i højsædet, selvom jeg har været langt ned over mine dumheder.
Tænk at gå i 4 - 5 uger og spise is hveranden dag og alligevel være tilbage på udgangspunktet (68,5)i løbet af nogle få dage.
Frem til at indtage is, slik, kage og alkohol i 13 dage og tage 3 kg på som bare sidder fast. SURT :-(
Det var det gamle totalt sindsyge mønster med at liiige skulle prøve at se hvad vægten egentlig kunne holde til, selvom det VED jeg sgu da udmærket godt. Nej det var ikke smart og jeg ved simpelthen ikke hvad der gik af mig, men jeg håber at dette var allersidste gang jeg opfører mig så stupidt.